Ecco Travel: wracamy do Izraela
Izrael, jeden z najbardziej obleganych kierunków w ofercie poznańskiego touroperatora powraca w wielkim stylu. Od lat program o nazwie „Magia Izraela” był w czołówce produktów Ecco Travel.
Program wysoko oceniany przez klientów, z dużym wyborem terminów i bardzo przystępnej cenie przez szereg lat był bestsellerem. Ograniczenie ruchu turystycznego, związane z pandemią zmieniło ten stan rzeczy. Teraz jednak Izrael powraca na listy najlepiej sprzedających się programów.
Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, firmy, do której należy marka Ecco Travel, powiedziała: „Jak wielokrotnie obserwowaliśmy to na przykładzie innych kierunków, złagodzenie przepisów wjazdowych natychmiastowo uruchamia napływ chętnych na wyjazd. Izrael właściwie dla nas nigdy nie zniknął. Nawet w okresie, kiedy podróż do tego kraju nie była możliwa, spora grupa klientów zakładała wstępne rezerwacje „na przyszłość”. Nasze grupy wyjeżdżały do Izraela także w okresie, gdy wymagany był szereg testów. Teraz możemy w końcu zająć się realizacją. Tradycyjnie największe zainteresowanie dotyczy wyjazdów jesiennych, latem Izrael jest mniej popularny ze względu na bardzo wysokie temperatury. Okres jesienny wygląda też bardzo obiecująco, jeśli chodzi o ilość połączeń lotniczych; latem przewoźnicy siłą rzeczy skupiają się na kierunkach typowo wypoczynkowych.”
Program oferuje 8-dniowe zwiedzanie, oczywiście pod opieką pilota. Ten element klienci Ecco Travel doceniają szczególnie; firma od lat stawia na najwyższą jakość obsługi podczas zwiedzania. W programie wyjazdu znajdują się takie punkty jak zwiedzanie Tel Awiwu, Jerozolimy i jej starego miasta a także Hajfę, Masadę, Morze Martwe czy rejs łodzią po Jeziorze Galilejskim.
Ecco Holiday: kameralne spotkania dla agentów z czterech polskich miast
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty