Ecco Travel: wracamy do Izraela

Izrael, jeden z najbardziej obleganych kierunków w ofercie poznańskiego touroperatora powraca w wielkim stylu. Od lat program o nazwie „Magia Izraela” był w czołówce produktów Ecco Travel.
Program wysoko oceniany przez klientów, z dużym wyborem terminów i bardzo przystępnej cenie przez szereg lat był bestsellerem. Ograniczenie ruchu turystycznego, związane z pandemią zmieniło ten stan rzeczy. Teraz jednak Izrael powraca na listy najlepiej sprzedających się programów.
Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, firmy, do której należy marka Ecco Travel, powiedziała: „Jak wielokrotnie obserwowaliśmy to na przykładzie innych kierunków, złagodzenie przepisów wjazdowych natychmiastowo uruchamia napływ chętnych na wyjazd. Izrael właściwie dla nas nigdy nie zniknął. Nawet w okresie, kiedy podróż do tego kraju nie była możliwa, spora grupa klientów zakładała wstępne rezerwacje „na przyszłość”. Nasze grupy wyjeżdżały do Izraela także w okresie, gdy wymagany był szereg testów. Teraz możemy w końcu zająć się realizacją. Tradycyjnie największe zainteresowanie dotyczy wyjazdów jesiennych, latem Izrael jest mniej popularny ze względu na bardzo wysokie temperatury. Okres jesienny wygląda też bardzo obiecująco, jeśli chodzi o ilość połączeń lotniczych; latem przewoźnicy siłą rzeczy skupiają się na kierunkach typowo wypoczynkowych.”
Program oferuje 8-dniowe zwiedzanie, oczywiście pod opieką pilota. Ten element klienci Ecco Travel doceniają szczególnie; firma od lat stawia na najwyższą jakość obsługi podczas zwiedzania. W programie wyjazdu znajdują się takie punkty jak zwiedzanie Tel Awiwu, Jerozolimy i jej starego miasta a także Hajfę, Masadę, Morze Martwe czy rejs łodzią po Jeziorze Galilejskim.

Ecco Holiday: kameralne spotkania dla agentów z czterech polskich miast
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Rekordowy rok 2023 Biura Podróży Sun & Fun
Biuro Podróży Sun &Fun przedstawiło ofertę na lato 2024 roku. Przy okazji pochwaliło się…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Meet the Bidder Grand Edition w Arche Hotel Krakowska. 77 wystawców z całego świata i blisko 1,5 tys. spotkań
W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa…
0 Komentarzy6 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Poznaj turystyczny portal Łodzi! Lodz.Travel – Twoja baza wiedzy o Łodzi
Oficjalny turystyczny portal Łodzi Lodz.Travel to przewodnik po ofercie turystycznej…
0 Komentarzy4 Minuty