Ecco Travel szkoliło agentów na temat Chin
Ponad 170 przedstawicieli biur agencyjnych z całej Polski wzięło udział w ubiegłym tygodniu w spotkaniach szkoleniowych zorganizowanych przez Ecco Travel. Tematem były Chiny.
Wrześniowe konferencje poprowadzili przedstawiciele chińskiego kontrahenta Ecco Travel – Caterina Lee oraz Joanna Kuciel. Organizatorzy zadbali o chiński akcent w każdym szczególe: powitanie w stylu Tai chi, ciasteczka z chińską wróżbą, parzenie herbaty, chińskie eksponaty: miecze, maski, monidła, naczynia i dla każdego sympatyczny gadżet na pamiątkę. Na zakończenie przeprowadzony został konkurs, w którym można było wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Znalazły się wśród nich wizytowniki, pluszowe pandy, metalowe zakładki do książki, porcelanowe naczynia na herbatę, szklane breloczki, koszulki z chińskim murem. Najwięcej emocji wzbudzały nagrody główne w postaci programów objazdowych po Chinach. Sponsorem przelotu został partner Ecco Travel w tym zakresie – linie lotnicze Air France KLM.
Magdalena Wawrzyniak, dyrektor sprzedaży, powiedziała : “Chiny są naszym kluczowym egzotycznym kierunkiem, dlatego agenci powinni bardzo dobrze znać ten produkt, bo najczęściej go sprzedają.Wprowadzamy coraz to nowe programy objazdowe, odwiedzamy miejsca, do których nie docierają klienci innych touroperatorów. Tu agent musi być na bieżąco, żeby zaoferować imprezę adekwatną do oczekiwań kupującego. Przez szkolenia, realizowane kilka razy w roku, wyposażamy sieć sprzedaży w najważniejsze narzędzie – wiedzę, którą przekazujemy w niebanalny i ciekawy sposób. Agenci chętnie uczestniczą w tych spotkaniach, biorą w nich aktywny udział i pytają o kolejne.”
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2023
Biura podróży – ceny imprez turystycznych droższe niż przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 listopada 2023
Join Up zamierza zimą latać z Rzeszowa-Jasionki na Sri Lankę
Biuro podróży Join Up od 25 grudnia 2023 roku wprowadza ofertę przelotów z portu…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Pierwszy rejs Rainbow z Katowice Airport na Margaritę
W piątek, 10 listopada chwilę po godzinie 9:00, z Katowice Airport wystartował pierwszy…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Dagmara Krasińska nową Destination Commercial Director w Join UP!
Z początkiem listopada do zespołu Join Up Polska dołączyła Dagmara Krasińska, która…
0 Komentarzy1 Minuty
10 listopada 2023
Boże Narodzenie w biurach podróży: wzrost liczby rezerwacji i spadek cen
W 2023 roku ponad połowa klientów planuje spędzić Boże Narodzenie w krajach…
0 Komentarzy4 Minuty