Ecco Holiday: przede wszystkim pakiety dynamiczne. Wśród nowości Panama i Korea Płd.

Ecco Holiday

Marka Ecco Holiday, która oferuje głównie produkt wypoczynkowy, pod hasłem „Czas w końcu odpocząć”, realizuje właśnie kampanię na sezon letni 2022. Oferta przede wszystkim opiera się na pakietowaniu dynamicznym, co zdecydowanie poszerza spectrum produktowe.

Klienci obecnie mogą skorzystać z preferencyjnych warunków jak niższe zaliczki (15 proc.) i pobyt gratis dla dzieci do
6 roku życia. Zakres rabatów w przypadku niektórych hoteli sięga nawet 70 proc.. Wyloty realizowane są z lotnisk lokalnych oraz z Berlina, choć dostępny jest także szeroki wachlarz wycieczek z pobytem własnym. Poza lotniczymi propozycjami Ecco Holiday oferuje także szeroką ofertę na dojazd własny w Polsce, ze znanymi hotelami sieci Arche i Gołębiewski, a także city breaki w Czechach.

Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, powiedziała: „Widać wyraźnie, że po okresie, w którym decyzje zakupowe były podejmowane ad hoc, głównie ze względu na zmieniające się przepisy wjazdowe, coraz większa grupa klientów zaczyna planowanie wypoczynku z większym wyprzedzeniem. Sporo kierunków w dalszym ciągu łagodzi swoje wymogi sanitarne, a to pomaga w spokojniejszym podejmowaniu decyzji zakupowych.”

To zjawisko widać szczególnie wyraźnie w przypadku wycieczek objazdowych, realizowanych pod marką Ecco Travel. Obecnie trwa kampania sprzedażowa, promująca wyjazdy w okresie od listopada 2022 do końca października 2023.
Wśród nowości jest m. in. Program „Adventure Panama” z wizytą u lokalnych plemion i dodatkowym wypoczynkiem na wyspach San Blas. Inną nowością jest wycieczka objazdowa „Korea Południowa – Wczoraj i Dziś”, z bezpośrednim przelotem liniami LOT.
W ofercie nie zabraknie terminów na bestsellerowy program „Magia Jordanii”, ze zwiedzaniem fascynującej Petry i jeep safari po Wadi Rum.

Dużym zainteresowaniem cieszą się też realizowane w kameralnych grupach wycieczki do Stanów Zjednoczonych: „Nowy Jork – Waszyngton – Niagara” i „Zachodnie Wybrzeże USA”.

Poza dalekimi podróżami można znaleźć krótsze programy typu city break: wyjazd do Rzymu, Paryża, Portugalii i na Islandię. W przypadku stolicy Francji Ecco Travel przygotowało aż 7 programów, z czego trzy z wizytą w Disneylandzie, z możliwością zakwaterowania w hotelu partnerskim słynnego parku rozrywki.
Rezerwując wyjazd w trwającej od 11 kwietnia promocji Klienci otrzymują dodatkowe profity. W pakiecie korzyści pojawia się zaliczka w wysokości 15 proc., rabaty do 20 proc. i zniżki dla stałych Klientów. Promocja trwa do końca maja.

Ecco Holiday – lider azjatyckich wyjazdów kusi „Koreą wczoraj i dziś” w super cenie