Ecco Holiday: przede wszystkim pakiety dynamiczne. Wśród nowości Panama i Korea Płd.
Marka Ecco Holiday, która oferuje głównie produkt wypoczynkowy, pod hasłem „Czas w końcu odpocząć”, realizuje właśnie kampanię na sezon letni 2022. Oferta przede wszystkim opiera się na pakietowaniu dynamicznym, co zdecydowanie poszerza spectrum produktowe.
Klienci obecnie mogą skorzystać z preferencyjnych warunków jak niższe zaliczki (15 proc.) i pobyt gratis dla dzieci do
6 roku życia. Zakres rabatów w przypadku niektórych hoteli sięga nawet 70 proc.. Wyloty realizowane są z lotnisk lokalnych oraz z Berlina, choć dostępny jest także szeroki wachlarz wycieczek z pobytem własnym. Poza lotniczymi propozycjami Ecco Holiday oferuje także szeroką ofertę na dojazd własny w Polsce, ze znanymi hotelami sieci Arche i Gołębiewski, a także city breaki w Czechach.
Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, powiedziała: „Widać wyraźnie, że po okresie, w którym decyzje zakupowe były podejmowane ad hoc, głównie ze względu na zmieniające się przepisy wjazdowe, coraz większa grupa klientów zaczyna planowanie wypoczynku z większym wyprzedzeniem. Sporo kierunków w dalszym ciągu łagodzi swoje wymogi sanitarne, a to pomaga w spokojniejszym podejmowaniu decyzji zakupowych.”
To zjawisko widać szczególnie wyraźnie w przypadku wycieczek objazdowych, realizowanych pod marką Ecco Travel. Obecnie trwa kampania sprzedażowa, promująca wyjazdy w okresie od listopada 2022 do końca października 2023.
Wśród nowości jest m. in. Program „Adventure Panama” z wizytą u lokalnych plemion i dodatkowym wypoczynkiem na wyspach San Blas. Inną nowością jest wycieczka objazdowa „Korea Południowa – Wczoraj i Dziś”, z bezpośrednim przelotem liniami LOT.
W ofercie nie zabraknie terminów na bestsellerowy program „Magia Jordanii”, ze zwiedzaniem fascynującej Petry i jeep safari po Wadi Rum.
Dużym zainteresowaniem cieszą się też realizowane w kameralnych grupach wycieczki do Stanów Zjednoczonych: „Nowy Jork – Waszyngton – Niagara” i „Zachodnie Wybrzeże USA”.
Poza dalekimi podróżami można znaleźć krótsze programy typu city break: wyjazd do Rzymu, Paryża, Portugalii i na Islandię. W przypadku stolicy Francji Ecco Travel przygotowało aż 7 programów, z czego trzy z wizytą w Disneylandzie, z możliwością zakwaterowania w hotelu partnerskim słynnego parku rozrywki.
Rezerwując wyjazd w trwającej od 11 kwietnia promocji Klienci otrzymują dodatkowe profity. W pakiecie korzyści pojawia się zaliczka w wysokości 15 proc., rabaty do 20 proc. i zniżki dla stałych Klientów. Promocja trwa do końca maja.
Ecco Holiday – lider azjatyckich wyjazdów kusi „Koreą wczoraj i dziś” w super cenie
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty