Dwa hotele PHH wchodzą do sieci Marriott International

Hotel PHH wchodzą do sieci międzynarodowej
Hotel AMW Wieniawa/fot. archiwum PHH

Hotele Ikar w Poznaniu i Wieniawa we Wrocławiu wchodzące w skład Polskiego Holdingu Hotelowego będą funkcjonowały pod szyldem marki Four Points by Sheraton, należącej do sieci Marriott International.

Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację, na którą PHH przeznaczy łączną kwotę 73 mln zł.
Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, Gheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie marki Four Points by Sheraton do dwóch hoteli należących do Grupy Kapitałowej PHH. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marki.

Gheorghe Marian Cristescu, Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, powiedział: “Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że filozofia marki Four Points by Sheraton, doskonale pasuje zarówno do hotelu Ikar w Poznaniu, jak i Wieniawa we Wrocławiu. Jestem przekonany, że po gruntownej modernizacji obu obiektów globalna sieć Marriott International wzmocni ich pozycję na lokalnych rynkach.”

Do marki Four Points by Sheraton należy ponad 250 hoteli na całym świecie.