Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
fot. materiały prasowe
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z agencją Beautiful Destinations, uruchomiło pierwszą na świecie akademię edukacyjną dla twórców treści podróżniczych. Beautiful Destinations Academy stanowi odpowiedź na globalne zapotrzebowanie branży turystycznej na specjalistyczne kompetencje w zakresie tworzenia nowoczesnych treści cyfrowych.
Beautiful Destinations Academy ma na celu rozwijanie specjalistycznych umiejętności. Są one niezbędne do tworzenia wysokiej jakości treści audiowizualnych, dostosowanych do różnych platform cyfrowych oraz oczekiwań współczesnych podróżnych. Program nauczania obejmuje aspekty techniczne i kreatywne. Zawiera również wiedzę marketingową, znajomość rynku turystycznego, strategie angażowania odbiorców oraz postprodukcję. Uczestnicy poznają także nowoczesne technologie, takie jak sztuczna inteligencja i efekty CGI.
Studenci akademii otrzymają certyfikat uczestnictwa wydany przez Dubai College of Tourism. Zyskają również dostęp do mentoringu prowadzonego przez doświadczonych ekspertów i liderów branży, w tym założyciela Beautiful Destinations, Jeremy’ego Jauncey’ego.
„Uruchomienie tego innowacyjnego programu z Beautiful Destinations to dowód naszego zaangażowania we wspieranie kreatywności, innowacyjności i doskonałości w sektorze turystycznym. Zapewniając dedykowaną przestrzeń dla twórców treści, chcemy wzmocnić globalną atrakcyjność Dubaju i jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję jako najlepszego miasta do odwiedzenia, życia i pracy. To doskonale wpisuje się w założenia Dubai Economic Agenda, D33, oraz naszą wizję uczynienia Dubaju czołowym światowym miastem dla biznesu i wypoczynku. Dzięki różnorodnej ofercie i bogatym doświadczeniom, Dubaj stanowi niezrównaną platformę do tworzenia kreatywnych, angażujących treści i nie możemy się doczekać współpracy z Beautiful Destinations i twórcami z całego świata, aby globalnie wzmacniać ich narracje” – powiedział Issam Kazim, CEO Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai)
Nowa generacja twórców – certyfikowani specjaliści turystyki
76 proc. decyzji o podróży zapada pod wpływem treści w mediach społecznościowych, lecz tylko 24 proc. marek dysponuje zespołami do ich profesjonalnej produkcji. Uruchomienie Beautiful Destinations Academy stanowi odpowiedź na tę lukę kompetencyjną. Akademia wprowadza formalne standardy jakości w tworzeniu treści podróżniczych, strukturyzując tę dotąd nieformalną dziedzinę. Wprowadzenie certyfikowanej ścieżki edukacyjnej umożliwia rozwój nowej klasy specjalistów, którzy będą wspierać marketing destynacji turystycznych na całym świecie.
Projekt ma również na celu promowanie różnorodności kulturowej i estetycznej w komunikacji turystycznej oraz budowanie nowej, wyspecjalizowanej społeczności twórców treści cyfrowych.
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych
TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
DOT uruchomiła nową wersję portalu dolnyslask.travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zakończyła modernizację portalu turystycznego…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Polski design w europejskim wydaniu. Nowe wnętrza hotelu Mercure Tallinn
Hotel Mercure Tallinn zyskał nowe wnętrza, zaprojektowane przez warszawskie Aure Studio…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
Paul Schwaiger nowym CCO w Corendon Airlines
Doświadczony menedżer lotniczy Paul Schwaiger objął stanowisko Chief Commercial Officer w…
0 Komentarzy1 Minuty