Dream Hotel Group – trwa dobra passa
Marka hoteli i firma zarządzająca Dream Hotel Group, w której posiadaniu są sieci Dream Hotels, Time Hotels, The Chatwal oraz wkrótce otwierająca swoje podwoje sieć Unscripted Hotels ogłosiła dzisiaj kolejny rok międzynarodowego wzrostu na bezprecedensowym poziomie.
Do końca 2020 roku grupa planuje otworzyć dziewięć nowych hoteli w nowych miejscach docelowych.
Sant Singh Chatwal, przewodniczący Dream Hotel Group, powiedział: „W ciągu minionych sześciu miesięcy podpisaliśmy więcej umów na nowe hotele niż w którymkolwiek z ubiegłych lat działalności firmy. Po znacznych inwestycjach i odejściu od własności na rzecz kreowania marek hoteli i zarządzania obiektami Dream Hotel Group może obecnie poszczycić się najbogatszym portfelem w historii. Wyglądamy możliwości dalszego rozwoju na kanwie naszych sukcesów oraz poszerzania zasięgu marek w szybkim tempie.”
Zarządzaniem Dream Hotel Group objętych jest 16 obecnie działających hoteli, a także 26 dodatkowych nieruchomości objętych pracami konstrukcyjnymi, z czego dziewięć hoteli znajduje się w nowych lokalizacjach. Po otwarciu nowych ośrodków grupa będzie obejmować 42 nieruchomości i 10 034 pokoi hotelowych. Będąca w największym i najbardziej aktywnym okresie rozwoju w historii grupa Dream Hotel Group jest na dobrej drodze do powiększenia globalnych wpływów o 230% w ciągu najbliższych czterech lat, tym samym doprowadzając do potrojenia obecnego portfela do roku 2022.
Jay Stein, główny dyrektor wykonawczy w Dream Hotel Group, skomentował: „Dziewięć nowych nieruchomości jest dowodem na wartość naszych marek. Z dumą ogłaszam dzisiaj kolejny rekordowy rok strategicznego wzrostu grupy. Okazuje się, że nasze marki stylu życia dobrze sobie radzą zarówno w znanych miejscach docelowych, jak i w nowych punktach wyjazdowych. Każde posunięcie na nowym rynku jest dowodem na nasze niesłabnące zaangażowanie w tworzenie nowych związków partnerskich oraz rozbudowywanie istniejącej współpracy z potencjalnymi właścicielami i firmami deweloperskimi na całym świecie.”
Nowe lokalizacje obejmują pierwotne i wtórne rynki z całego świata, od Dallas do Delhi, od okolic Nowego Jorku do Wietnamu, od Malediwów aż po Dominikanę. W sumie nowe nieruchomości mają wartość 750 milionów dolarów pod postacią nowych obiektów hotelowych realizowanych z niezależnymi partnerami deweloperskimi.
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Dream Hotel Group włączyła do swojego portfolio dziewięć nowych hoteli, w tym: Dream Oceanami Villas & Spa (Wietnam) – jesień 2017, Unscripted Cocobay Da Nang – jesień 2017, The Chatwal Lodge – końcówka roku 2018, The Chatwal Maaga Maldives – 2019, Unscripted Dallas-Fort Worth – 2019, Dream Delhi – 2019, The Time Dominican Republic – 2019, Unscripted Dominican Republic – 2019, Dream Gasveli Maldives – 2020.
Dream Hotel Group podpisała także listy intencyjne z zamiarem otwarcia hoteli na następujących rynkach: Austin, Phoenix, Orlando, Monterey i Long Island City oraz w Wielkiej Brytanii, Ameryce Środkowej i Wietnamie.
Firma planuje dodać ponad 150 hoteli i resortów do wszystkich posiadanych marek – Dream, Time, The Chatwal i Unscripted – w ciągu następnych czterech lat, przez co zamierza uzupełnić rosnący globalny portfel nieruchomości.
POWIĄZANE WPISY
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2024
IGHP: hotelarze zadowoleni z wakacji. Sierpień lepszy od lipca
3/4 ankietowanych hotelarzy oceniło sezon wakacyjny dobrze – wynika z ankiety Izby…
0 Komentarzy6 Minuty
24 września 2024
Pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech
Radisson Hotel Group otworzyła pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech. Nowy obiekt tej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2024
„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty