DoubleTree by Hilton Łódź świętuje 100-lecie sieci
Z okazji okrągłego jubileuszu sieci Hilton przed budynkiem DoubleTree by Hilton Łódź już na początku tygodnia pojawił się przestrzenny, podświetlany napis #HILTON100.
Wpisując się w misję Hiltona, którą jest bycie najbardziej gościnną firmą na świecie, zespół łódzkiego hotelu, w ramach spontanicznej akcji, przygotował i zawiózł śniadanie strażakom z pobliskiej jednostki.
Dokładnie 100 lat temu – 31 maja 1919 roku – Conrad Hilton kupił swój pierwszy hotel, dając początek hotelowemu imperium, które dziś obejmuje 5750 obiektów i 17 marek w 113 krajach.
Z kolei DoubleTree by Hilton Łódź to pierwszy hotel marki w Polsce. Za niespełna dwa miesiące – dokładnie 18 lipca – minie sześć lat od otwarcia obiektu, który na stałe wpisał się w krajobraz miasta.
Dominik Chrapek, dyrektor DoubleTree by Hilton Łódź, powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy być częścią jednej z największych firm w branży hotelarskiej na świecie. Połączenie czterogwiazdkowego hotelu znanej sieci z niemal nieograniczonymi możliwościami hal klubu Wytwórnia okazało się bardzo trafnym przedsięwzięciem. Popularność hotelu wśród gości indywidualnych oraz organizatorów imprez, konferencji i kongresów nie byłaby możliwa, gdyby nie zgrany i oddany zespół pracowników, który liczy obecnie prawie 200 osób.”
W wewnętrznym rankingu jakości marki w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki łódzki hotel zajmuje 8. miejsce, plasując się w czołówce hoteli należących do sieci, wyznaczających światowe standardy.
Zespół łódzkiego hotelu świętował 100-lecie odwiedzając strażaków z Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 przy ul. Wólczańskiej 111/113, którzy na co dzień dbają o bezpieczeństwo i ratują życie mieszkańców regionu.
Dominik Chrapek dodał: „Symbolicznym gestem, poprzez przygotowanie i zawiezienie śniadania strażakom, chcieliśmy podziękować za ich codzienną, trudną pracę i niezwykłe poświęcenie.”
Pracownicy wspólnie oglądali także transmisję HILTON LIVE! prowadzoną na żywo m.in. z Nowego Jorku, w której Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny sieci podsumowywał dokonania i opowiadał o przyszłości.
Od 1919 r. hotele skupione pod szyldem Hilton gościły ponad 3 miliardy gości i zatrudniły blisko 10 milionów pracowników.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty
29 marca 2024
Travelist.pl: tanie wakacje w maju. Polacy chętnie rezerwują urlopy
Jak wynika z danych ekspertów portalu rezerwacyjnego Travelist.pl, jeszcze w marcu długi…
0 Komentarzy4 Minuty