DoubleTree by Hilton Łódź świętuje 100-lecie sieci
Z okazji okrągłego jubileuszu sieci Hilton przed budynkiem DoubleTree by Hilton Łódź już na początku tygodnia pojawił się przestrzenny, podświetlany napis #HILTON100.
Wpisując się w misję Hiltona, którą jest bycie najbardziej gościnną firmą na świecie, zespół łódzkiego hotelu, w ramach spontanicznej akcji, przygotował i zawiózł śniadanie strażakom z pobliskiej jednostki.
Dokładnie 100 lat temu – 31 maja 1919 roku – Conrad Hilton kupił swój pierwszy hotel, dając początek hotelowemu imperium, które dziś obejmuje 5750 obiektów i 17 marek w 113 krajach.
Z kolei DoubleTree by Hilton Łódź to pierwszy hotel marki w Polsce. Za niespełna dwa miesiące – dokładnie 18 lipca – minie sześć lat od otwarcia obiektu, który na stałe wpisał się w krajobraz miasta.
Dominik Chrapek, dyrektor DoubleTree by Hilton Łódź, powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy być częścią jednej z największych firm w branży hotelarskiej na świecie. Połączenie czterogwiazdkowego hotelu znanej sieci z niemal nieograniczonymi możliwościami hal klubu Wytwórnia okazało się bardzo trafnym przedsięwzięciem. Popularność hotelu wśród gości indywidualnych oraz organizatorów imprez, konferencji i kongresów nie byłaby możliwa, gdyby nie zgrany i oddany zespół pracowników, który liczy obecnie prawie 200 osób.”
W wewnętrznym rankingu jakości marki w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki łódzki hotel zajmuje 8. miejsce, plasując się w czołówce hoteli należących do sieci, wyznaczających światowe standardy.
Zespół łódzkiego hotelu świętował 100-lecie odwiedzając strażaków z Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 przy ul. Wólczańskiej 111/113, którzy na co dzień dbają o bezpieczeństwo i ratują życie mieszkańców regionu.
Dominik Chrapek dodał: „Symbolicznym gestem, poprzez przygotowanie i zawiezienie śniadania strażakom, chcieliśmy podziękować za ich codzienną, trudną pracę i niezwykłe poświęcenie.”
Pracownicy wspólnie oglądali także transmisję HILTON LIVE! prowadzoną na żywo m.in. z Nowego Jorku, w której Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny sieci podsumowywał dokonania i opowiadał o przyszłości.
Od 1919 r. hotele skupione pod szyldem Hilton gościły ponad 3 miliardy gości i zatrudniły blisko 10 milionów pracowników.
POWIĄZANE WPISY
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2023
Grupa Accor: marka Mövenpick pojawi się w Serbii i Węgrzech
Accor dodaje do portfolio dwa nowe hotele Mövenpick na Węgrzech i w Serbii. Pierwsze…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2023
BedBooking wdraża licencje na wynajem krótkoterminowy
Wynajem krótkoterminowy (STR) to prężnie rozwijająca się część branży turystycznej. W…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2023
Accor: przychody wyższe o 80 proc. niż w 2021. Zysk netto na poziomie 402 mln euro
Accor podsumował 2022 rok z przychodem ponad 4 224 milionów euro, co oznacza wzrost o 80…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2023
Ibis Styles angażuje się w ochronę środowiska
Hotel ibis Styles Kraków Centrum zdobył uznanie turystów i gości za design skoncentrowany…
0 Komentarzy2 Minuty