Dobre wyniki programu lojalnościowego easyJet
Brytyjska linia lotnicza easyJet, odnotowała wzrost o 7 punktów procentowych, w ciągu czterech lat, liczby rezerwacji dokonywanych przez klientów, którzy wcześniej korzystali już z jej usług osiągając poziom 57 proc.. Oznacza to, że po udanym locie ponad 37 mln pasażerów dokonuje ponownych rezerwacji, podczas gdy w 2010 roku było to 25 mln osób, co oznacza 50 proc. wzrost. Lojalność klientów biznesowych jest jeszcze większa – ponad 62 proc. wybiera ponownie usługi przewoźnika. Linie rozpoczęły testowanie programu lojalnościowego, który ma na celu nagradzanie najbardziej aktywnych pasażerów. Trzymiesięczne testy objęły grupę ponad 15 tys. podróżujących z Wielkiej Brytanii, Francji i Szwajcarii. Nowy program został bardzo dobrze przyjęty, znajdując uznanie w oczach aż 91 proc. uczestników. Korzyści płynące z udziału w programie lojalnościowym to większa elastyczność rezerwacji, gwarancja ceny oraz dedykowany numer telefonu do kontaktu.
Carolyn McCall, prezes easyJet powiedziała: „Coraz więcej osób korzysta z usług easyJet i wraca do nas przy kolejnych podróżach. To dowód na to, że polityka niskich cen, przyjaznej i serdecznej obsługi oraz bezkonkurencyjna siatka połączeń są receptą na sukces w tej branży. Wprowadzenie do naszej oferty usług dodatkowych, np. możliwości wyboru miejsca w samolocie, również przyciągnęło do nas wielu nowych klientów. Podczas testów analizowaliśmy opinie pasażerów, aby zrozumieć co jest dla nich najważniejsze, a wdrażany program przygotowaliśmy zgodnie z zebranymi w ten sposób informacjami. W odróżnieniu od trudnych do wykorzystania bonusów w ramach programów lojalnościowych tradycyjnych przewoźników, program easyJet zapewnia pasażerom korzyści, których oczekują i jest bardziej przejrzysty dla użytkownika.”
W całej Europie liczba osób korzystających z programu lojalnościowego wzrosła na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy o 14 proc.. Co więcej, linii udało się utrzymać ponad 30 proc. klientów programu, co jest efektem jego rosnącej popularności, szczególnie wśród klientów z Hiszpanii i Portugalii.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
PLL LOT rozpoczyna kampanię rekrutacyjną dla pilotów
12 kwietnia rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
17 kwietnia 2024
Ryanair: Polacy wybierają Włochy, Hiszpanię i Grecję na długi weekend majowy
Polscy turyści przygotowują się do nadchodzącej majówki, a dane linii lotniczych Ryanair…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Adam Sanocki nowym członkiem Zarządu PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała wczoraj, 16 kwietnia 2024, nowego…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty
15 kwietnia 2024
Ryanair uruchamia nowy program Future Flyer Academy
Ryanair uruchomił dziś (15 kwietnia) nowy program szkolenia pilotów Future Flyer Academy…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Lotnisko Chopina: w marcu odprawiono ponad 1,5 mln pasażerów
Ruch na Lotnisku Chopina dynamicznie rośnie. W marcu liczba podróżnych była wyższa o 13…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie łączą Warszawę z Atenami
11 kwietnia 2024 roku Polskie Linie Lotnicze LOT wznowiły połączenia pomiędzy Warszawą a…
0 Komentarzy1 Minuty
10 kwietnia 2024
Finnlines wypłynął z Malmö na nowej trasie do Świnoujścia
Przedsiębiorstwo żeglugowe Finnlines niedawno ogłosiło uruchomienie nowego połączenia…
0 Komentarzy2 Minuty