Coral Travel zaprosił agentów i hotelarzy na letni festiwal do Jachranki i zaprezentował nowy dział dla klientów premium

Burkan Cem Tapan /fot. archiwum Coral

Coral Travel Poland zorganizowało Summer Fest – letnie spotkanie z ponad 300 partnerami biznesowymi, w tym 230 najlepszymi biurami podróży z Polski oraz przedstawicielami 45 sieci hotelowych z Turcji i Egiptu. Spotkanie było okazją do nawiązania nowych relacji i wymiany doświadczeń.

W weekend 17-18 czerwca Coral Travel Poland gościł ponad 300 partnerów biznesowych, wśród nich 230 najlepszych biur podróży z całej Polski i 45 przedstawicieli sieci hotelowych Turcji i Egiptu. Od lat każdego roku w mniej formalnej, letniej atmosferze touroperator spotyka się z partnerami biznesowymi i kontrahentami podczas Summer Fest. To okazja, by przedstawiciele polskiej branży turystycznej poznali się i wymienili doświadczenia.

„To dla duża przyjemność spotkać się osobiście z partnerami i nadrobić zaległości, tak między naszymi innymi eventami z partnerami jak Synergia i Starway. Działamy w Polsce od 24 lat ze stabilnym, zrównoważonym wzrostem, dzięki czemu jesteśmy dzisiaj jednym z czterech największych touroperatorów w Polsce plasując się na trzecim miejscu pod względem liczby klientów” – podkreśla Burkan Cem Tapan dyrektor generalny Coral Travel Poland.

„Zdajemy sobie sprawę, że wzrastając musimy również poprawiać jakość naszych usług. Dlatego podejmujemy różne działania i środki ostrożności podczas powiększania oferty. Obserwujemy, że szczególnie po okresie pandemii, niezwykle istotne jest bycie dostępnym dla partnerów biznesowych, dla sieci sprzedaży. Dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w obszar działania infolinii. Oprócz funkcjonującej infolinii w Warszawie otworzyliśmy kolejną w Katowicach. Mamy teraz ponad 30 pracowników infolinii, aby znacznie szybciej reagować na potrzeby naszych partnerów biznesowych i klientów. W ten sposób skróciliśmy czas oczekiwania na połączenie z nami do 18 sekund” – dodaje Burkan Cem Tapan.

Nowy dział: Coral Elite

Tegoroczny Summer Fest miał miejsce w podwarszawskiej Jachrance. Przygotowano również targi hotelarskie, gdzie prezentowało się ponad 30 hoteli z Turcji i Egiptu.

„Jesteśmy jednym z najszybciej reagujących na zmiany rynkowe touroperatorów. Kiedy widzimy, że na rynku wciąż istnieje niezaspokojony popyt, dodajemy kolejne loty. Tylko w bieżącym sezonie, od początku 2023 roku, rozszerzyliśmy naszą ofertę o dodatkowe 19 tys. miejsc. Naszymi głównymi partnerami lotniczymi są Enter Air i PLL LOT, z którymi wykonujemy 80 proc. naszych operacji z 13 portów lotniczych z Polski na różne kierunki wakacyjne. Współpraca z nimi układa się bardzo dobrze i elastycznie, co również pozwala nam na szybkie reagowanie na rynek” – mówi Burkan Cem Tapan.

„To, co powoduje kolejne zmiany rynkowe, to poszukiwanie przez konsumentów coraz lepszej jakości oferty, pakietów premium i indywidualnej obsługi. Dlatego Summer Fest był również okazją do wprowadzenia do sieci sprzedaży naszego nowego działu – Działu Coral Elite, którego zadaniem jest obsługa klientów VIP oraz agencji od początku procesu rezerwacji aż do zakończenia wakacji” – podsumował Burkan Cem Tapan.

Coral Travel zakontraktował na lato i zimę miejsca w Enter Air za 408 mln zł

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center