Ceremonia parzenia herbaty, degustacja wina ryżowego i pokaz przyrządzania kimchi z Logos Tour
Wysoki standard wycieczek, noclegi w pięciogwiazdkowych hotelach i pobyt na wyspie Czedżu to tylko kilka elementów, które zawiera oferta przygotowana przez biuro podróży Logos Tour. Obecnie do wyboru możliwe są dwa programy wyjazdu, prezentujące najciekawsze zakątki Korei Południowej.
Podczas dwunastodniowego pobytu odwiedzane będą wioski z tradycyjnymi domami, zabytkowe pawilony i kunsztownie zdobione pagody. Zaprezentowana zostanie sztuka ceramiczna, a także będzie możliwość spróbowania koreańskich specjałów: lodów herbacianych i żeń-szeń.
Miejsca uprawy herbaty i królestwo ziół
Pierwszy dzień wyjazdu rozpoczyna się zwiedzaniem Ganghwa Dolmen Sites (kamienne konstrukcje neolityczne) uznawane za ślady pierwszych kultur na Półwyspie Koreańskim. Następnie zwiedzanie stolicy, Parku Narodowego Seoraksan, Pusan czy też wyspy Czedżu. To, co wyróżnia produkt Logos Tour, to przede wszystkim zwiedzanie Boseong – miejsca słynącego z uprawy herbaty. Można tam skosztować wielu rodzajów herbat oraz herbacianych lodów. Drugim wyróżniającym się w ofercie miejscem jest Daegu, znane jako królestwo ziół. W programie zaplanowane jest przejście słynną ulicą, gdzie w licznych sklepach sprzedaje się zioła stosowane w tradycyjnej medycynie oraz możliwość zakupu unikalnych roślin leczniczych m.in.: herbaty z dodatkiem korzenia żeń-szeń. Podróż kończy się zwiedzaniem miasta Suwon. Po drodze w programie jest zwiedzanie grobowców królewskich, a także postój przy twierdzy Hwaseong, która jest przykładem tradycyjnej architektury obronnej dawnej Korei i spacer wzdłuż fortyfikacji oraz zwiedzanie kilku baszt obronnych.
W tym roku dostępne są dwa terminy wyjazdu, które zostały zaplanowane na wrzesień.
Degustacja koreańskiego napoju z ryżu
Dziesięciodniowy program wycieczki skupiony jest na zwiedzaniu nowoczesnej potęgi gospodarczej z zabytkowymi pawilonami i tradycyjnymi wioskami. Zwiedza się stolicę Korei, największy bazar Gwangjang, gdzie w stylowych halach targowych można podziwiać m.in. kolorowe stragany z żywnością i działy z tekstyliami (jedwab, satyna, len). Na klientów czeka też wizyta w Daegang Makgeoli Brewery. Makgeoli jest popularnym koreańskim napojem alkoholowym robionym z ryżu i wody zmieszanej ze środkiem fermentacyjnym zwanym nuruk. Następnie można zapoznać się z procesem produkcji oraz spróbować trunku. Wycieczkę kończy zwiedzanie miasta Suwon – otoczonego potężnymi murami obronnymi zbudowanymi w XVIII wieku. Obecnie otaczają one współczesne centrum miasta, gdzie stoi również pałac króla Jeonjo, twórcy potężnych fortyfikacji.
Biuro z 41-letnią tradycją
Logos Tour już od wielu lat zabiera swoich klientów do zaskakujących i zachwycających miejsc, dbając przy tym o każdy najdrobniejszy szczegół. Ich priorytetem jest komfort, bezpieczeństwo i zapewnienie niepowtarzalnych przeżyć. W wycieczkach do Korei Południowej kładą duży nacisk na wyjątkowe lokalizacje noclegowe, a także wyselekcjonowane restauracje. Więcej o wycieczkach z biurem podróży Logos Tour do Korei znajdziemy na stronie biura, są tam też ciekawostki i fakty dotyczące tego kierunku podróży.
POWIĄZANE WPISY
3 października 2024
Zmiany w Turystycznym Funduszu Pomocowym. Pożyczki będą zastąpione bezpośrednimi wypłatami
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) czeka istotna zmiana. Nowelizacja ustawy zakłada, że…
0 Komentarzy5 Minuty
2 października 2024
Anex Tour przedstawia nowy kierunek w ofercie Emiraty Arabskie
Podczas business brunchu zorganizowanego w Raffles Europejski Warsaw Anex oficjalnie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 znowu w dół
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
1 października 2024
Piotr Chojnowski nowym szefem produktu w Nekera
1 października 2024 roku Piotr Chojnowski objął stanowisko Product Development Director w…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych w 2025 roku znowu w dół
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Join UP! Polska wesprze powodzian z południowej Polski
W odpowiedzi na trudną sytuację osób dotkniętych powodzią w południowej Polsce…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Itaka świętuje otwarcie 200. salonu firmowego. W planach kolejne trzy lokalizacje
Itaka otworzyła 200. salon firmowy, znajdujący się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W…
0 Komentarzy1 Minuty
20 września 2024
Onholidays Polska wspiera klientów dotkniętych powodzią na południu kraju
Biuro podróży Onholidays Polska, w odpowiedzi na trudną sytuację osób zamieszkujących…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2024
Itaka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów dotkniętych powodzią
W związku z sytuacją powodziową na południu Polski i niewątpliwą tragedią, której…
0 Komentarzy1 Minuty