Ceremonia parzenia herbaty, degustacja wina ryżowego i pokaz przyrządzania kimchi z Logos Tour
Wysoki standard wycieczek, noclegi w pięciogwiazdkowych hotelach i pobyt na wyspie Czedżu to tylko kilka elementów, które zawiera oferta przygotowana przez biuro podróży Logos Tour. Obecnie do wyboru możliwe są dwa programy wyjazdu, prezentujące najciekawsze zakątki Korei Południowej.
Podczas dwunastodniowego pobytu odwiedzane będą wioski z tradycyjnymi domami, zabytkowe pawilony i kunsztownie zdobione pagody. Zaprezentowana zostanie sztuka ceramiczna, a także będzie możliwość spróbowania koreańskich specjałów: lodów herbacianych i żeń-szeń.
Miejsca uprawy herbaty i królestwo ziół
Pierwszy dzień wyjazdu rozpoczyna się zwiedzaniem Ganghwa Dolmen Sites (kamienne konstrukcje neolityczne) uznawane za ślady pierwszych kultur na Półwyspie Koreańskim. Następnie zwiedzanie stolicy, Parku Narodowego Seoraksan, Pusan czy też wyspy Czedżu. To, co wyróżnia produkt Logos Tour, to przede wszystkim zwiedzanie Boseong – miejsca słynącego z uprawy herbaty. Można tam skosztować wielu rodzajów herbat oraz herbacianych lodów. Drugim wyróżniającym się w ofercie miejscem jest Daegu, znane jako królestwo ziół. W programie zaplanowane jest przejście słynną ulicą, gdzie w licznych sklepach sprzedaje się zioła stosowane w tradycyjnej medycynie oraz możliwość zakupu unikalnych roślin leczniczych m.in.: herbaty z dodatkiem korzenia żeń-szeń. Podróż kończy się zwiedzaniem miasta Suwon. Po drodze w programie jest zwiedzanie grobowców królewskich, a także postój przy twierdzy Hwaseong, która jest przykładem tradycyjnej architektury obronnej dawnej Korei i spacer wzdłuż fortyfikacji oraz zwiedzanie kilku baszt obronnych.
W tym roku dostępne są dwa terminy wyjazdu, które zostały zaplanowane na wrzesień.
Degustacja koreańskiego napoju z ryżu
Dziesięciodniowy program wycieczki skupiony jest na zwiedzaniu nowoczesnej potęgi gospodarczej z zabytkowymi pawilonami i tradycyjnymi wioskami. Zwiedza się stolicę Korei, największy bazar Gwangjang, gdzie w stylowych halach targowych można podziwiać m.in. kolorowe stragany z żywnością i działy z tekstyliami (jedwab, satyna, len). Na klientów czeka też wizyta w Daegang Makgeoli Brewery. Makgeoli jest popularnym koreańskim napojem alkoholowym robionym z ryżu i wody zmieszanej ze środkiem fermentacyjnym zwanym nuruk. Następnie można zapoznać się z procesem produkcji oraz spróbować trunku. Wycieczkę kończy zwiedzanie miasta Suwon – otoczonego potężnymi murami obronnymi zbudowanymi w XVIII wieku. Obecnie otaczają one współczesne centrum miasta, gdzie stoi również pałac króla Jeonjo, twórcy potężnych fortyfikacji.
Biuro z 41-letnią tradycją
Logos Tour już od wielu lat zabiera swoich klientów do zaskakujących i zachwycających miejsc, dbając przy tym o każdy najdrobniejszy szczegół. Ich priorytetem jest komfort, bezpieczeństwo i zapewnienie niepowtarzalnych przeżyć. W wycieczkach do Korei Południowej kładą duży nacisk na wyjątkowe lokalizacje noclegowe, a także wyselekcjonowane restauracje. Więcej o wycieczkach z biurem podróży Logos Tour do Korei znajdziemy na stronie biura, są tam też ciekawostki i fakty dotyczące tego kierunku podróży.
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
Wakacje.pl nagrodziły swoich pracowników na Dominikanie
Podsumowanie roku 2022 firmy odbyło się w listopadzie na Dominikanie. Wakacje.pl…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Biura podróży – spadek cen imprez sierpniowych
W ostatnim tygodniu, w biurach podróży w Polsce, średnia cena dla wycieczek z wylotami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2023
Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W…
0 Komentarzy1 Minuty
19 stycznia 2023
Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski nowymi managerami w Wakacje.pl
Wakacje.pl wzmacniają struktury odpowiedzialne za współpracę franczyzową. Do zespołu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów
Sieć agencyjna Fostertravel.pl zaprezentowała wyniki za miniony rok oraz wręczyła nagrody…
0 Komentarzy3 Minuty
18 stycznia 2023
Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami
17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2023
Biura podróży – kolejny wzrost cen imprez sierpniowych
W minionym tygodniu średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2023
Esky: podróże Polaków w 2022 roku – Włochy na pierwszym miejscu
W 2022 roku branża turystyczna zbliżyła się do wyników notowanych w rekordowym 2019 roku…
0 Komentarzy6 Minuty