Brytyjczycy z nową akcją promocyjną

Visit Britain uruchomiło nową kampanię promującą turystykę do Wielkiej Brytanii. Opiera ją na badaniach dotyczących motywów, którymi kierują się podróżni.
Na potrzeby kampanii stworzono film promocyjny „I travel for…”, który podkreśla najważniejsze powody, dla których turyści udają się w podróż oraz atrakcje, które czekają na nich w mniej znanych i odwiedzanych częściach kraju. Obok nich pojawiają się też znane i rozpoznawane na całym świecie krajobrazy i miejsca.
Najważniejsze rynki
Akcja internetowa, będąca częścią rządowej kampanii „Great Britain” ruszyła na całym świecie wraz z premierą filmu na Facebooku i Instagramie. W oficjalnych kanałach społecznościowych Visit Britain pojawiły się też zdjęcia promujące konkretne atrakcje turystyczne w kraju i kolejne filmy.
Akcja promocyjna potrwa do kwietnia i skoncentruje się na największych i najważniejszych dla Wielkiej Brytanii rynkach przyjazdowych, w tym: Australii, Francji, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Skierowana jest też do tych, którzy na podróże wydają najwięcej: do mieszkańców Chin i Indii oraz krajów Półwyspu Arabskiego.
Wyścig po zyski
“Turystyka jest dla Wielkiej Brytanii jedną z najważniejszych gałęzi przemysłu, która napędza wzrost gospodarczy i tworzy miejsca pracy w całym kraju. Jest to też dziedzina, w której jesteśmy bardzo konkurencyjni, wykorzystujemy więc każdą możliwość, by spowodować duży wzrost w tej dziedzinie. Wielka Brytania to kraj pełen atrakcji, nieoczekiwanych przeżyć i przygód, dobrze się go zwiedza o wszystkich porach roku” – komentuje prezes Visit Britain Sally Balcombe.
„Podkreślając szczegóły i opowiadając o współczesnej kulturze Wielkiej Brytanii, jej innowacyjności, pięknej przyrodzie, tętniących życiem miastach i kuchni, chcemy zainspirować jeszcze więcej zagranicznych turystów do zarezerwowania wycieczki już teraz” – dodaje.
Czym kieruje się turysta
Podstawą do przyjętej strategii były przeprowadzone przez Visit Britain globalne badania dotyczące motywacji stojących za decyzją o podróży. Wynika z nich, że turyści szukają przygody, rozrywki, wypoczynku, kultury, kuchni oraz pragną przeżyć coś nieoczekiwanego. Te najważniejsze inspiracje do podróży zostały dostosowane do profilu przewidywanych odbiorców kampanii w mediach społecznościowych. W ramach kampanii Visit Britain współpracuje z partnerami prywatnymi, w tym z Expedią i British Airways.
Według prognoz, przyjazdy zagraniczne do Wielkiej Brytanii mają w tym roku po raz pierwszy przekroczyć 40 mln i wzrosnąć o 4,4 proc. w porównaniu z 2017 r. Wydatki turystów zagranicznych mają osiągnąć wartość 26,9 mld funtów i wzrosnąć o 6,8 proc. Pośrednio turystyka przynosi gospodarce Wielkiej Brytanii ok 127 mld funtów rocznie.
POWIĄZANE WPISY
27 listopada 2023
Atrakcyjna Mołdawia na wyciągnięcie ręki
Mołdawia jest jednym z nielicznych miejsc w Europie, które nadal pozostawia wiele do…
0 Komentarzy6 Minuty
25 listopada 2023
Prawie 80 mln euro inwestycji w ośrodki narciarskie Słowenii
76,5 mln euro przeznaczono na poprawę infrastruktury i rozszerzenie całorocznej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2023
W Trentino zaczął się sezon narciarski. Ubiegłej zimy największym rynkiem była Polska
W ubiegły weekend rozpoczął się sezon narciarski w Trentino. Czy w tym roku Polacy także…
0 Komentarzy4 Minuty
17 listopada 2023
Kiwi.com: tej zimy podróżnicy z Polski stawiają na Tajlandię i Indie
Mimo pory deszczowej, Azja jest dostępna praktycznie przez cały rok. Jednak wielu…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2023
Westminster Abbey głównym motywem Tatrzańskiej Świątyni Lodowej na Hrebienku
Najpopularniejsza zimowa atrakcja Tatr Wysokich – Tatrzańska Świątynia Lodowa – otwiera…
0 Komentarzy5 Minuty
14 listopada 2023
Saksonia – kraj na miarę światową
Od lat Saksonia jest uważana za jeden z najciekawszych w Europie kierunków podróży…
0 Komentarzy5 Minuty
8 listopada 2023
Ras Al Khaimah i Oman nawiązują partnerstwo w celu rozwijania produktów turystycznych
Urząd ds. Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah (RAKTDA) ogłosił zawarcie…
0 Komentarzy3 Minuty
7 listopada 2023
Visit Hungary wznawia działania w Polsce. W 2023 Polska drugim największym rynkiem turystycznym dla Węgrów
Jeszcze przed pandemią Polska była dla Węgrów szóstym największym rynkiem turystyki…
0 Komentarzy3 Minuty
7 listopada 2023
Mauritius Tourism Promotion Authority rozpoczyna działalność na polskim rynku
Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) oficjalnie rozpoczęła swoją działalność na…
0 Komentarzy1 Minuty