Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego za złotówkę

archiwum TPN

Ruszyła wspólna akcja promocyjna mPay i Mastercard adresowana do osób odwiedzających Tatrzański Park Narodowy. Na turystów czeka 20 tys. biletów w cenie 1 zł.  Wystarczy kupować je za pomocą aplikacji mobilnej i dowolnej karty płatniczej.

Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego są dostępne w aplikacji mobilnej mPay od pierwszej połowy lipca. Teraz jej użytkownicy mogą nie tylko omijać długie kolejki do kas, ale także kupować wejściówki znacznie taniej. Z biletów kosztujących tylko 1 zł może korzystać każdy, kto dokona zakupu przy użyciu aplikacji mPay i dowolnej karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. Celem wspólnej akcji mPay i Mastercard jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych.

Akcją objęte są bilety jednorazowe do TPN, których standardowe ceny wynoszą 5 zł (normalne) i 2,5 zł (ulgowe). Użytkownicy mPay mogą korzystać z promocji wielokrotnie aż do wyczerpania puli 20 tys. biletów, nie dłużej jednak niż do końca roku. W ramach jednej transakcji można dokonać zakupu aż 5 promocyjnych wejściówek, np. dla członków rodziny, znajomych czy uczestników grupowej wycieczki.

Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A., powiedział: „Letnia inicjatywa mPay i Mastercard nawiązuje do ubiegłorocznych akcji promocyjno-edukacyjnych, które cieszyły się ogromną popularnością wśród pasażerów komunikacji miejskiej. Jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się zwrócić uwagę wielu osób na to, jak bardzo nowoczesne formy płatności mogą ułatwiać codzienne życie.”