Bezpłatny dostęp do Bidroom dla właścicieli kart Visa
Visa ogłosiła rozpoczęcie trzyletniej współpracy z platformą do rezerwacji hoteli Bidroom. Za jej sprawą Europejscy właściciele kart Visa mogą korzystać z serwisu bezpłatnie przez 6 miesięcy.
W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na usługi internetowych platform turystycznych (OTA), Bidroom oferuje możliwość rezerwacji pokoi hotelowych w konkurencyjnych stawkach. Serwis współpracuje z hotelami jako prywatny i bezpośredni kanał rezerwacyjny oparty na zasadzie 0 proc. prowizji, dzięki której są one w stanie zaoferować zarejestrowanym użytkowników 5-25 proc. zniżki na ceny pokoi (w porównaniu do cen oferowanych przez znane platformy rezerwacyjne).
Europejscy użytkownicy Visa mogą się zarejestrować na visa.bidroom.com, żeby korzystać z serwisu przez 6 darmowych miesięcy, uzyskując dostęp do ponad 120,000 hoteli i apartamentów na całym świecie. Po sześciomiesięcznym okresie próbnym będą mogli uzyskać dostęp do platformy subskrypcyjnej Bidroom po obniżonej cenie 29,50 euro za rok.
Mike Lemberger, Senior Vice President Products and Solutions w Visa Europe, powiedział: “Nasz ludzki apetyt na podróżowanie po świecie nieustannie rośnie. Na bieżąco szukamy rozwiązań, które ułatwią i wzbogacą turystykę właścicielom kart Visa. Dlatego jesteśmy zadowoleni, że możemy udostępnić europejskim właścicielom kart Visa dostęp do alternatywngo serwisu do rezerwacji hoteli, jakim jest Bidroom.”
Aby skorzystać z 6 miesięcy darmowego dostępu do serwisu, należy potwierdzić możliwość rejestracji, podając swój numer karty Visa na visa.bidroom.com. Właściciele kart objętych ofertą natychmiastowo przejdą na stronę utworzenia konta.
Michael Ros, prezes Bidroom.com, dodał: „Jesteśmy dumni, że Visa chce wspierać podróżników na całym świecie, zachęcając ich do skorzystania z naszej platformy. To sukces dla całej branży turystycznej. Nasze założenie wykluczenia prowizji od rezerwacji nie tylko pozwala zaoszczędzić na podróżach, ale też zwiększa zyski naszych hotelarzy. Dzięki temu mogą się skupić na podnoszeniu jakości obsługi gości.”
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty
26 października 2023
Nocowanie.pl: wzrost rezerwacji na święta i sylwestra poza domem
Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień. W październiku portal…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2023
PHH uzasadnia stworzenie własnej marki. „Niektóre obiekty rozwiną się lepiej pod nowym brandem”
W październiku 2023 roku premierę miała nowa marka hotelowa Halo, wprowadzona na rynek…
0 Komentarzy6 Minuty