Bezpłatny dostęp do Bidroom dla właścicieli kart Visa
Visa ogłosiła rozpoczęcie trzyletniej współpracy z platformą do rezerwacji hoteli Bidroom. Za jej sprawą Europejscy właściciele kart Visa mogą korzystać z serwisu bezpłatnie przez 6 miesięcy.
W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na usługi internetowych platform turystycznych (OTA), Bidroom oferuje możliwość rezerwacji pokoi hotelowych w konkurencyjnych stawkach. Serwis współpracuje z hotelami jako prywatny i bezpośredni kanał rezerwacyjny oparty na zasadzie 0 proc. prowizji, dzięki której są one w stanie zaoferować zarejestrowanym użytkowników 5-25 proc. zniżki na ceny pokoi (w porównaniu do cen oferowanych przez znane platformy rezerwacyjne).
Europejscy użytkownicy Visa mogą się zarejestrować na visa.bidroom.com, żeby korzystać z serwisu przez 6 darmowych miesięcy, uzyskując dostęp do ponad 120,000 hoteli i apartamentów na całym świecie. Po sześciomiesięcznym okresie próbnym będą mogli uzyskać dostęp do platformy subskrypcyjnej Bidroom po obniżonej cenie 29,50 euro za rok.
Mike Lemberger, Senior Vice President Products and Solutions w Visa Europe, powiedział: “Nasz ludzki apetyt na podróżowanie po świecie nieustannie rośnie. Na bieżąco szukamy rozwiązań, które ułatwią i wzbogacą turystykę właścicielom kart Visa. Dlatego jesteśmy zadowoleni, że możemy udostępnić europejskim właścicielom kart Visa dostęp do alternatywngo serwisu do rezerwacji hoteli, jakim jest Bidroom.”
Aby skorzystać z 6 miesięcy darmowego dostępu do serwisu, należy potwierdzić możliwość rejestracji, podając swój numer karty Visa na visa.bidroom.com. Właściciele kart objętych ofertą natychmiastowo przejdą na stronę utworzenia konta.
Michael Ros, prezes Bidroom.com, dodał: „Jesteśmy dumni, że Visa chce wspierać podróżników na całym świecie, zachęcając ich do skorzystania z naszej platformy. To sukces dla całej branży turystycznej. Nasze założenie wykluczenia prowizji od rezerwacji nie tylko pozwala zaoszczędzić na podróżach, ale też zwiększa zyski naszych hotelarzy. Dzięki temu mogą się skupić na podnoszeniu jakości obsługi gości.”
POWIĄZANE WPISY
31 stycznia 2023
B&B Hotels Polska: mamy 10 hoteli w Polsce, planujemy więcej
Początek roku to zawsze dobry moment na podsumowanie minionych dwunastu miesięcy i…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
WorkTrips.com integruje się z bazą noclegową Booking.com
Po rozszerzeniu bazy noclegowej, WorkTrips.com znacząco ułatwia organizację podróży…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
Travelist.pl: portal w 2022 dotarł do niemal 24 mln użytkowników
Travelist.pl znalazł się na pierwszym miejscu rankingu „TOP 15 brandów online” w…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Hotel Saski w Krakowie nagrodzony Property Design Awards 2023
Otwarty pod koniec lipca ubiegłego roku Hotel Saski Kraków, Curio Collection by Hilton…
0 Komentarzy4 Minuty
26 stycznia 2023
Accor otworzy nowy hotel ibis Styles w Warszawie
Grupa hotelowa Accor podpisała umowę o zarządzanie z ISWM Real Estate Fund RAIF V.C.I.C.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 stycznia 2023
IGHP: grudzień słabszy niż się spodziewaliśmy
W grudniu wyraźnie więcej hoteli odnotowało frekwencję poniżej 30 proc. i jednocześnie…
0 Komentarzy10 Minuty
25 stycznia 2023
Rok 2022 rekordowy dla a&o Hostels – ponad 5,5 mln noclegów, 172 mln euro obrotu
2022 był najlepszym rokiem biznesowym w dotychczasowej historii firmy a&o Hostels: z…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Sieć Accor otworzy cztery nowe hotele w Izraelu
Po sukcesie hoteli Ibis w centrum Jerozolimy, międzynarodowa sieć hotelowa Accor otwiera…
0 Komentarzy2 Minuty