Best Reisen z przedłużoną gwarancją ubezpieczeniową

Nowa gwarancja ubezpieczeniowa będzie obowiązywała od 29 czerwca. Ponadto touroperator poinformował, że agenci otrzymają 50 proc. prowizji już przy wpłacie prowizji.
Leila Ben Arfi, prezes zarządu, powiedział: „Nasza radość jest ogromna. Branża turystyczna jest obecnie rynkiem dużego ryzyka dla ubezpieczycieli, więc tym bardziej jest to dla nas powód do dużego zadowolenia i dowód na to, że jesteśmy godnym zaufania partnerem i touroperatorem.”
Biuro Best Reisen wprowadziło także ubezpieczenie, które pokrywa ewentualne koszty leczenia w przypadku zachorowania na COVID-19 w trakcie pobytu za granicą. Obowiązuje ono zarówno w regionie, w którym ogłoszono epidemię, jak również tam, gdzie do tej pory nie zidentyfikowano wystąpienia wirusa.
Pomoc agentom
Best Reisen proponuje wszystkim agentom możliwość otrzymania 50 proc. prowizji już przy wpłacie zaliczki. Biuro liczy na to, że otrzymane wsparcie ułatwi partnerom szybki powrót do pełnego funkcjonowania i sprzedaży ofert Best Reisen.
Leila Ben Afri podkresliła: „Okres, w którym polski rząd zawiesił ruch lotniczy, wykorzystaliśmy na dostosowanie oferty do nowych potrzeb rynku. W nadchodzące wakacje, oprócz dotychczasowych propozycji biura, klienci Best Reisen cieszyć się mogą wypoczynkiem z dojazdem własnym w słonecznej Chorwacji, Czarnogórze, Bułgarii i w Grecji. Dostępnych jest także wiele innych bliskich kierunków jak Cypr, Malta czy Sardynia, oraz szeroki wachlarz ofert typu low cost i wyjazdów egzotycznych.
Widać, że poszerzenie oferty spotkało się dużym zainteresowaniem. Mimo sytuacji związanej z wystąpieniem covid-19, biuro Best Reisen ma już sporo rezerwacji na lato, pojawia się też coraz więcej osób zainteresowanych dalekimi destynacjami w sezonie zimowym 2020/21. Bardzo cieszymy się, że klienci o nas pamiętają i darzą dużym zaufaniem. Jak zawsze pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Mamy nadzieję, że sytuacja niebawem wróci do normy i znów będziemy mogli spełniać najbardziej wyszukane podróżnicze marzenia naszych klientów.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty











gdyby byli tacy stabilni i godni zaufania, to gwarancja byłaby przedstawiona w terminie, w którym mają obowiązek tj 14 dni przed wygaśnięciem obowiązującej a nie dzień przed 😉