Best Reisen z przedłużoną gwarancją ubezpieczeniową

Nowa gwarancja ubezpieczeniowa będzie obowiązywała od 29 czerwca. Ponadto touroperator poinformował, że agenci otrzymają 50 proc. prowizji już przy wpłacie prowizji.
Leila Ben Arfi, prezes zarządu, powiedział: „Nasza radość jest ogromna. Branża turystyczna jest obecnie rynkiem dużego ryzyka dla ubezpieczycieli, więc tym bardziej jest to dla nas powód do dużego zadowolenia i dowód na to, że jesteśmy godnym zaufania partnerem i touroperatorem.”
Biuro Best Reisen wprowadziło także ubezpieczenie, które pokrywa ewentualne koszty leczenia w przypadku zachorowania na COVID-19 w trakcie pobytu za granicą. Obowiązuje ono zarówno w regionie, w którym ogłoszono epidemię, jak również tam, gdzie do tej pory nie zidentyfikowano wystąpienia wirusa.
Pomoc agentom
Best Reisen proponuje wszystkim agentom możliwość otrzymania 50 proc. prowizji już przy wpłacie zaliczki. Biuro liczy na to, że otrzymane wsparcie ułatwi partnerom szybki powrót do pełnego funkcjonowania i sprzedaży ofert Best Reisen.
Leila Ben Afri podkresliła: „Okres, w którym polski rząd zawiesił ruch lotniczy, wykorzystaliśmy na dostosowanie oferty do nowych potrzeb rynku. W nadchodzące wakacje, oprócz dotychczasowych propozycji biura, klienci Best Reisen cieszyć się mogą wypoczynkiem z dojazdem własnym w słonecznej Chorwacji, Czarnogórze, Bułgarii i w Grecji. Dostępnych jest także wiele innych bliskich kierunków jak Cypr, Malta czy Sardynia, oraz szeroki wachlarz ofert typu low cost i wyjazdów egzotycznych.
Widać, że poszerzenie oferty spotkało się dużym zainteresowaniem. Mimo sytuacji związanej z wystąpieniem covid-19, biuro Best Reisen ma już sporo rezerwacji na lato, pojawia się też coraz więcej osób zainteresowanych dalekimi destynacjami w sezonie zimowym 2020/21. Bardzo cieszymy się, że klienci o nas pamiętają i darzą dużym zaufaniem. Jak zawsze pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Mamy nadzieję, że sytuacja niebawem wróci do normy i znów będziemy mogli spełniać najbardziej wyszukane podróżnicze marzenia naszych klientów.”
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
Stworzono cyfrowe archiwum polskiej turystyki. Instytut Turystyki udostępnia 80 tys. zdigitalizowanych materiałów
Stowarzyszenie na Rzecz Badania, Rozwoju i Promocji Turystyki wraz z Instytutem Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
CzechTourism Polska: Polacy coraz chętniej odwiedzają Czechy. Liczba pobytów wzrosła o 14,9 proc.
Rok 2025 przynosi zwiększoną aktywność polskich turystów w Czechach. Po trzech kwartałach…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty











gdyby byli tacy stabilni i godni zaufania, to gwarancja byłaby przedstawiona w terminie, w którym mają obowiązek tj 14 dni przed wygaśnięciem obowiązującej a nie dzień przed 😉