Best Reisen z przedłużoną gwarancją ubezpieczeniową

Nowa gwarancja ubezpieczeniowa będzie obowiązywała od 29 czerwca. Ponadto touroperator poinformował, że agenci otrzymają 50 proc. prowizji już przy wpłacie prowizji.
Leila Ben Arfi, prezes zarządu, powiedział: „Nasza radość jest ogromna. Branża turystyczna jest obecnie rynkiem dużego ryzyka dla ubezpieczycieli, więc tym bardziej jest to dla nas powód do dużego zadowolenia i dowód na to, że jesteśmy godnym zaufania partnerem i touroperatorem.”
Biuro Best Reisen wprowadziło także ubezpieczenie, które pokrywa ewentualne koszty leczenia w przypadku zachorowania na COVID-19 w trakcie pobytu za granicą. Obowiązuje ono zarówno w regionie, w którym ogłoszono epidemię, jak również tam, gdzie do tej pory nie zidentyfikowano wystąpienia wirusa.
Pomoc agentom
Best Reisen proponuje wszystkim agentom możliwość otrzymania 50 proc. prowizji już przy wpłacie zaliczki. Biuro liczy na to, że otrzymane wsparcie ułatwi partnerom szybki powrót do pełnego funkcjonowania i sprzedaży ofert Best Reisen.
Leila Ben Afri podkresliła: „Okres, w którym polski rząd zawiesił ruch lotniczy, wykorzystaliśmy na dostosowanie oferty do nowych potrzeb rynku. W nadchodzące wakacje, oprócz dotychczasowych propozycji biura, klienci Best Reisen cieszyć się mogą wypoczynkiem z dojazdem własnym w słonecznej Chorwacji, Czarnogórze, Bułgarii i w Grecji. Dostępnych jest także wiele innych bliskich kierunków jak Cypr, Malta czy Sardynia, oraz szeroki wachlarz ofert typu low cost i wyjazdów egzotycznych.
Widać, że poszerzenie oferty spotkało się dużym zainteresowaniem. Mimo sytuacji związanej z wystąpieniem covid-19, biuro Best Reisen ma już sporo rezerwacji na lato, pojawia się też coraz więcej osób zainteresowanych dalekimi destynacjami w sezonie zimowym 2020/21. Bardzo cieszymy się, że klienci o nas pamiętają i darzą dużym zaufaniem. Jak zawsze pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Mamy nadzieję, że sytuacja niebawem wróci do normy i znów będziemy mogli spełniać najbardziej wyszukane podróżnicze marzenia naszych klientów.”
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2025
Triverna.pl uruchamia ranking najlepszych ośrodków narciarskich w Polsce
Portal rezerwacyjny Triverna.pl ogłosił start rankingu TRI AWARDS 2025, mającego na celu…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Spotkaj Gruzję w Polsce. Roadshow GNTA 2025 w Warszawie, Łodzi i Wrocławiu
Georgian National Tourism Administration (GNTA) wraz z AVIAREPS Poland zapraszają…
0 Komentarzy1 Minuty
13 listopada 2025
Pokolenie Z zmienia turystykę. Rekruterzy szukają nowych sposobów komunikacji
Rekruterzy z biur podróży Itaka, Coral Travel, Grecos Holiday i Albatros oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
13 listopada 2025
Wakacje.pl: Święta pod palmami coraz popularniejsze. Polacy częściej wybierają ciepłe kierunki
Zimowy sezon zapowiada się intensywnie dla branży turystycznej. Dane Wakacje.pl pokazują,…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2025
Salzburgerland czeka na polskich narciarzy
W trakcie konferencji prasowej w Warszawie austriacki Salzburgerland przedstawił zimową…
0 Komentarzy4 Minuty
6 listopada 2025
Travelist.pl z najdłuższą wyprzedażą w historii portalu – Black Month Sale 2025
Od 3 listopada do 2 grudnia portal rezerwacyjny Travelist.pl prowadzi akcję promocyjną…
0 Komentarzy2 Minuty
6 listopada 2025
Fru wprowadza inteligentną wyszukiwarkę lotów opartą na AI
Platforma rezerwacyjna Fru udostępniła nową wyszukiwarkę połączeń lotniczych, opartą na…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
Albania nowym kierunkiem w ofercie Itaki z Zielonej Góry
Biuro podróży Itaką ogłosiło uruchomienie nowego kierunku wakacyjnego z Portu Lotniczego…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Jubileuszowa, 40. edycja Meet the Bidder zgromadziła branżę MICE w Warszawie
29 października w hotelu Sheraton Grand Warsaw odbyła się jubileuszowa, 40. edycja…
0 Komentarzy1 Minuty











gdyby byli tacy stabilni i godni zaufania, to gwarancja byłaby przedstawiona w terminie, w którym mają obowiązek tj 14 dni przed wygaśnięciem obowiązującej a nie dzień przed 😉