Beáta Egriová – chcę pokazać Polakom nieznaną Słowację

Trudno jest być następcą Jána Bošnoviča, ale postaram się kontynuować jego pracę promocyjną Słowacji wśród Polaków – powiedziała w rozmowie z przedstawicielem portalu WaszaTurystyka.pl, Beáta Egriová.
Beáta Egriová jest od 1 marca dyrektorem Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej w Polsce. Jej kadencja potrwa 4 lata.
Przypomnijmy, że zastąpiła ona na tym stanowisku Jána Bošnoviča, który został odwołany po 15,5 latach prowadzenia biura (czytaj: TUTAJ).
W rozmowie z przedstawicielem portalu waszaTurystyka.pl, Beáta Egriová powiedziała m.in.: „Zdaję sobie sprawę, że została rzucona na głęboką wodę. Nie jest łatwo zastąpić Jána Bošnoviča, który tu w Polsce jest legendą wśród branży turystycznej. Pierwszy rok zresztą będę polegała na planie, który on przygotował. Dopiero, gdy się ogarnę, poznam branże, poznam ludzi, poznam preferencje Polaków, przygotuję samodzielnie plan pracy Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej na rok 2019.
Chcę jak najszybciej poznać jak najwięcej ludzi z polskiej branży turystycznej, z polskich mediów. Już niedługo jadę na targi turystyczne Globalnie do Katowic, gdzie będą się wystawiać słowackie regiony i miasta. Uczę się języka polskiego, codziennie jedną godzinę, staram się jak najwięcej osłuchać z waszym językiem.
Ministerstwo nie postawiło przede mną żadnych zadań w pierwszym roku., zobaczymy jak sobie dam radę.
Chcę położyć większy akcent na promocję w internecie, w social mediach.
Jestem pewna, że kiedy poznam lepiej Polaków, ich preferencje wakacyjne, potrzeby, sposoby spędzania wolnego czasu, dopasuję ofertę promocyjną. Chciałabym pokazać mnie znane miejsca na Słowacji, chciałabym, żeby zechcieli poznać lepiej Słowację.”
W tym roku Słowacy będą się wystawiać na targach Globalnie w Katowicach, Pikniku nad Odrą w Szczecinie, targach turystycznych w Opolu, World Travel Show w Nadarzynie i na Snow Expo i TT Warsaw w Warszawie.
Oprócz tego ze słowacką ofertą będą mieli okazję się zapoznać goście „Europy na widelcu” we Wrocławiu, Dni Słowackich w Krakowie.
Beáta Egriová podkreśliła, że w 2018 roku szczególny akcent Słowacy położą na promocję wypoczynku związanego z wodą. A więc mocniej będą promowane kąpieliska termalne, uzdrowiska, pobyty nad jeziorami, wszelkiego rodzaju aktywności związane z wodą. Polacy lubiący tego typu formy wypoczynku będą mogli lepiej poznać na przykład ofertę spływów Orawą, Dunajcem, Wagiem czy nowość – spływ przełomem Hornadu w Słowackim Raju.
Wyjazdy dla dziennikarzy i przedstawicieli biur podróży będą miały kilka tematów przewodnich: gastronomię, Słowacki Raj i Spisz, Trnawę i okolice, region bratysłwski
W 2019 roku Słowacy skupią się na promowaniu swoich win i turystyki z nimi związanej.
Beáta Egriová ma 28 lat. Studiowała ekonomikę w Velkim Mederze, zarządzanie ruchem turystycznym w Brnie i stosunki międzynarodowe w Bratysławie. Ostatnie dwa lata pracowała w Ministerstwie Transportu, Budownictwa i Rozwoju Regionalnego, któremu po likwidacji Słowackiej Agencji Ruchu Turystycznego (SACR) podlega sektor turystyki i promocja turystyczna. Biega, pływa, wędruje po górach i jeździ na nartach.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Chorwacki region zaprezentował swoją ofertę w Warszawie
Wspólnota Turystyczna Województwa Ličko-Senjskiego we współpracy z Chorwacką Wspólnotą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
17 czerwca 2025
Architektura, natura, chillout. Spotkajmy się na Pergoli
W samym sercu zielonego Wrocławia leży miejsce, które zachwyca dosłownie każdego. Nie…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Przewodnik Michelin 2025: Wrocław debiutuje, Warszawa z nowym wyróżnieniem
Michelin zaprezentował nową selekcję restauracji ujętych w Przewodniku Michelin Polska…
0 Komentarzy11 Minuty
6 czerwca 2025
Rozpoczęto prace nad Strategią Rozwoju Turystyki Zorganizowanej w Polsce na lata 2026–2035
Przedstawiciele branży turystycznej rozpoczynają prace nad Strategią Rozwoju Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Smaki sprzed tysiąca lat w nowoczesnym wydaniu. Gniezno uruchomiło nowy produkt kulinarny turystyki sieciowej
W ramach obchodów 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego miasto zaprasza na „Ucztę…
0 Komentarzy3 Minuty