Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna zatrudniła Aviareps jako swoją agencję PR w Europie

Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna (ATB) wybrała Aviareps na swoją agencję PR w Europie. Firma będzie odpowiedzialna za public relations ATB w sześciu krajach europejskich: Austrii, Czechach, Niemczech, Polsce, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.
Aviareps, posiadający 67 biur w 61 krajach na całym świecie, zajmuje się promowaniem destynacji. Do grona klientów firmy dołączyła Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna. Zadaniem agencji będzie zwiększenie świadomości różnorodnych produktów i doświadczeń turystycznych Azerbejdżanu.
“Nasza współpraca z AVIAREPS stanowi istotny krok naprzód w promocji unikalnych i zróżnicowanych ofert turystycznych Azerbejdżanu na skalę światową. Strategia Aviareps i obszerna sieć kontaktów w branży turystycznej doskonale współgra z naszą wizją prezentacji Azerbejdżanu jako nieodłącznego celu podróży. Razem jesteśmy podekscytowani odkrywaniem nowych dróg, które pozwolą turystom doświadczyć cudów naszego kraju” – komentuje Florian Sengstschmid, CEO Azerbejdżańskiej Organizacji Turystycznej.
“Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wybrani jako agencja PR dla Azerbejdżańskiej Organizacji Turystycznej w sześciu krajach
w Europie. Ta współpraca stanowi okazję do prezentacji piękna, kultury i unikalnych doświadczeń turystycznych, jakie oferuje Azerbejdżan. W Aviareps zobowiązaliśmy się wykorzystać naszą ogromną wiedzę, aby zwiększyć świadomość Azerbejdżanu jako obowiązkowego celu podróży” – dodaje Thomas Drechsler, COO Tourism w Aviareps.
POWIĄZANE WPISY
26 września 2023
Analiza Kiwi.com: millenialsi najchętniej wybierają city breaki
Kiwi.com, firma zajmująca się technologią turystyczną oraz wyszukiwarka tanich lotów,…
0 Komentarzy2 Minuty
26 września 2023
Wakacje 2024: Polacy planują wypoczynek z dużym wyprzedzeniem
Oferty na lato 2024 dostępne są od ponad dwóch miesięcy, a zainteresowanie nimi rośnie z…
0 Komentarzy9 Minuty
26 września 2023
Flix ogłasza rekordowe wyniki za pierwsze półrocze 2023. Wzrost przychodów o 54 proc.
Flix ogłosił wyniki za pierwsze półrocze 2023 roku. Ponad 36 mln pasażerów na całym…
0 Komentarzy4 Minuty
26 września 2023
Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie usług hotelowych
Grupa PHH ogłosiła nawiązanie partnerstwa z inteliRobots w celu wprowadzenia nowych…
0 Komentarzy2 Minuty
25 września 2023
Premiera utworu Moje Mazowsze. Powstała piosenka z okazji 25-lecia samorządu województwa mazowieckiego
25 września w Basenie Artystycznym Warszawskiej Opery Kameralnej odbyła się premiera…
0 Komentarzy2 Minuty
21 września 2023
Analiza SEO serwisów turystycznych w Google. Najlepsze Wakacje.pl, za nimi Itaka
Sezon urlopowy jeszcze trwa, ale już teraz warto myśleć o przyszłorocznych wakacjach.…
0 Komentarzy9 Minuty
21 września 2023
Polska po raz pierwszy w finale Światowego Dnia Paelli w Walencji
20 września w Walencji, Polska była po raz pierwszy reprezentowana w finale Pucharu…
0 Komentarzy2 Minuty
21 września 2023
Niemiecka Centrala Turystyki stawia na kulturę i zrównoważony rozwój w 2024 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) ogłosiła plany na 2024 rok, w których skoncentruje się…
0 Komentarzy5 Minuty
20 września 2023
Najciekawsze jarmarki świąteczne w Saksonii w okresie Adwentu 2023
Biura podróży, a także turyści indywidualni, przygotowują się już do jesienno-zimowego…
0 Komentarzy5 Minuty