Aviareps i Szanghaj uruchamiają SmoothTravel
Aviareps wraz z samorządem Szanghaju uruchamiają globalną platformę B2B SmoothTravel w celu rozwoju biznesu z chińskim rynkiem turystycznym.
Aviareps we współpracy z władzami Szanghaju, z przyjemnością ogłasza uruchomienie oficjalnej internetowej platformy turystycznej typu B2B dla Szanghaju, SmoothTravel.
SmoothTravel będzie pełnić rolę oficjalnego łącznika umożliwiającego nawiązanie kontaktu z chińskim rynkiem turystycznym. Ta innowacyjna platforma umożliwia kontakt zarówno z chińskimi agencjami turystycznymi, agencjami turystycznymi online (OTAs) jak i agencjami MICE na wschodnim rynku Chin.
,,Z radością nawiązujemy partnerstwo z władzami Szanghaju – mówi Edgar Lacker, CEO Aviareps- przy uruchomieniu SmoothTravel, oficjalnej platformy turystycznej B2B Szanghaju, wprowadzając ją na rynek turystyczny na całym świecie za pośrednictwem naszych 68 biur w 65 krajach”
Główne funkcje SmoothTravel:
- Wyszukiwanie Partnerów z Chin: SmoothTravel umożliwia znalezienie nowych chińskich partnerów turystycznych.
- Minimalizacja Ryzyka: SmoothTravel oferuje unikalny system gwarancji płatności, aby zminimalizować ryzyko związane z nowymi partnerami branży turystycznej w Chinach. Dodatkowo, oferowany jest również kompleksowy program ubezpieczenia turystycznego dla chińskich użytkowników. Platforma zapewnia także dwujęzyczny system mediacji do rozwiązywania sporów, bez dodatkowych opłat.
- Dane o Rynku i Preferencjach Konsumentów: SmoothTravel dysponuje najnowszymi badaniami dotyczącymi rynku turystycznego w Chinach, trendów w branży oraz preferencji konsumentów. Dane zostały zebrane dzięki różnorodnym metodom badawczym: wywiadom indywidualnym, wywiadom fokusowym, warsztatom i wizytom studyjnym.
- Szkolenia i Wsparcie: Platforma oferuje kompleksową platformę szkoleniową, obejmującą specjalistyczne kursy. Ponadto, wszyscy użytkownicy mogą liczyć na wsparcie i promocję podczas różnorodnych wydarzeń organizowanych w Chinach.
- Badania Rynku: Uczestnicy mogą zlecić SmoothTravel przeprowadzenie spersonalizowanych badań rynku turystycznego, aby zoptymalizować swoje strategie marketingowe i dostosować się do potrzeb chińskiego rynku.
,,Wraz z ożywieniem rynku turystycznego w Chinach, SmoothTravel staje się kluczowym narzędziem. Platforma umożliwi chińskim agencjom turystycznym oferowanie wysokiej jakości i bezpiecznych produktów turystycznych za granicą, a także zacieśni współpracę między branżą turystyczną na całym świecie a chińskim sektorem turystycznym – dodaje Zhu Yihong, Dyrektor Centrum Jakości Rynku Turystycznego Rządu Szanghaju- Ponadto, SmoothTravel odegra istotną rolę w promowaniu świadomości ubezpieczeń turystycznych wśród chińskich konsumentów, umożliwiając im wybór dostawców wysokiej jakości usług turystycznych zarówno w Chinach, jak i za granicą.”
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę SmoothTravel ,napisz e-mail na adres: [email protected] lub skontaktuj się z najbliższym biurem Aviareps
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty