Aplikacja mobilna Finnair nagrodzona

archiwum Finnair

Aplikacja mobilna Finnair zaprojektowana, aby zapewniać klientom większy spokój podczas podróży została wyróżniona nagrodą Red Dot w kategorii Projektowanie Komunikacji.

Aplikacja pomaga w organizacji czynności związanych z podróżą, takich jak rezerwacja lotów, odprawa czy śledzenie swoich punktów w programie Finnair Plus.
Obejmuje ona także ważne informacje i wskazówki, które mogą pomóc pasażerom przygotować się do zbliżającej się podróży i sprawić, by ich odprawa na lotnisku przebiegła jak najsprawniej.
Aplikacja mobilna jest dostępna dla urządzeń iOS i Android, a także Apple Watch. Została stworzona wraz z fińską agencją kreatywną Reaktor, specjalizującą się w projektowaniu usług cyfrowych dla marek konsumenckich. Finnair ściśle współpracował z agencją Reaktor również przy tworzeniu systemu rozrywki pokładowej Nordic Sky i napokładowego portalu Wi-Fi Nordic Sky do nowego Airbusa A350 XWB.

Jaron Millner, wiceprezes Finnaira ds. biznesu bezpośredniego, powiedział: „Zdobyta nagroda świadczy o tym, że jesteśmy na właściwej drodze w rozwoju naszych usług cyfrowych. Głównym celem aplikacji jest usprawnienie planowania i podniesienie komfortu podróży dla naszych klientów.”

Konsta Hansson, dyrektor naczelny agencji Reaktor Aero, dodał: „Finnair podjął bardzo odważną decyzję unowocześniając swoje usługi cyfrowe i zdążył już wywołać poruszenie w branży przewozów lotniczych. W tej chwili to Finnair ustala trendy i niebawem będzie bacznie obserwowany ponieważ coraz więcej firm próbuje wykorzystać pełen potencjał cyfryzacji.”