A&O: pierwsze półrocze 2022 dogania wynik z 2019
A&o podsumowało pierwsze półrocze bieżącego roku. Sieć oprócz osiągnięcia wyników prawie takich jak przed pandemią odnotowała również więcej rezerwacji grupowych i rodzinnych.
„Ponad 2500 telefonów dziennie na infolinię rezerwacji, 80-procentowy wzrost liczby odwiedzających stronę aohostels.com w okresie od maja do czerwca oraz średnie obłożenie pokoi około 74 proc. w maju i 85 proc. w czerwcu to wyniki z pierwszego półrocza 2022 roku jednego z najlepszych w historii naszej firmy” – mówi Oliver Winter, dyrektor generalny a&o.
„Liczby przypominają rok 2019. Prawie wyrównaliśmy ówczesne liczby – to doskonałe wyniki i pewny sygnał na drugą połowę roku” – dodaje.
Szczególnie w przypadku rezerwacji grupowych i rodzinnych, a&o odnotowało dwucyfrowy wzrost w porównaniu z 2019 r. Spodziewane przychody w tym roku wyniosą od 140 do 160 mln euro. Pod warunkiem, że pandemia koronawirusa nie wywoła żadnych znaczących ograniczeń nadchodzącej jesieni i zimy.
„Koronawirus nadal będzie nas ograniczać, ale znaleźliśmy również sposoby, aby skutecznie poradzić sobie z tym wyzwaniem” – komentuje Winter.
Specjalne środki bezpieczeństwa i higieny zostaną utrzymane, a oferta cyfrowa będzie dalej rozszerzana. Obejmuje ona na przykład samodzielne lub mobilne zameldowanie, cyfrowe zameldowanie na śniadanie lub cyfrowy klucz do pokoju.
a&o stale rozbudowuje zespół
„Zmieniliśmy i dodaliśmy kilka rzeczy, abyśmy byli jako pracodawca jeszcze bardziej atrakcyjni – opinie na ten temat są bardzo pozytywne. Od początku roku podpisaliśmy ponad 400 nowych umów o pracę. Rekrutacja trwa. „Jesteśmy pionierami, jeśli chodzi o cyfryzację i obsługę gości – logiczne jest, że teraz dostosowujemy również procesy rekrutacyjne do potrzeb kandydatów i branży. Mamy rozwiązania na niedobór personelu i nie myślimy szablonowo” – wyjaśnia Winter.
Sieć a&o nadal rośnie w największych miastach Europy
W Warszawie, Budapeszcie, Kopenhadze, Edynburgu i Rotterdamie a&o od 2020 roku otworzyło jeszcze pięć obiektów, co daje łącznie 40 hosteli w 25 miastach i dziewięciu krajach europejskich. Wysoko na liście ekspansji znajdują się Wielka Brytania, Włochy, Benelux oraz region DACH. Ponadto firma ma na oku Irlandię i Francję, a także Rzym czy Ateny.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty