A&O: pierwsze półrocze 2022 dogania wynik z 2019

A&o podsumowało pierwsze półrocze bieżącego roku. Sieć oprócz osiągnięcia wyników prawie takich jak przed pandemią odnotowała również więcej rezerwacji grupowych i rodzinnych.
„Ponad 2500 telefonów dziennie na infolinię rezerwacji, 80-procentowy wzrost liczby odwiedzających stronę aohostels.com w okresie od maja do czerwca oraz średnie obłożenie pokoi około 74 proc. w maju i 85 proc. w czerwcu to wyniki z pierwszego półrocza 2022 roku jednego z najlepszych w historii naszej firmy” – mówi Oliver Winter, dyrektor generalny a&o.
„Liczby przypominają rok 2019. Prawie wyrównaliśmy ówczesne liczby – to doskonałe wyniki i pewny sygnał na drugą połowę roku” – dodaje.
Szczególnie w przypadku rezerwacji grupowych i rodzinnych, a&o odnotowało dwucyfrowy wzrost w porównaniu z 2019 r. Spodziewane przychody w tym roku wyniosą od 140 do 160 mln euro. Pod warunkiem, że pandemia koronawirusa nie wywoła żadnych znaczących ograniczeń nadchodzącej jesieni i zimy.
„Koronawirus nadal będzie nas ograniczać, ale znaleźliśmy również sposoby, aby skutecznie poradzić sobie z tym wyzwaniem” – komentuje Winter.
Specjalne środki bezpieczeństwa i higieny zostaną utrzymane, a oferta cyfrowa będzie dalej rozszerzana. Obejmuje ona na przykład samodzielne lub mobilne zameldowanie, cyfrowe zameldowanie na śniadanie lub cyfrowy klucz do pokoju.
a&o stale rozbudowuje zespół
„Zmieniliśmy i dodaliśmy kilka rzeczy, abyśmy byli jako pracodawca jeszcze bardziej atrakcyjni – opinie na ten temat są bardzo pozytywne. Od początku roku podpisaliśmy ponad 400 nowych umów o pracę. Rekrutacja trwa. „Jesteśmy pionierami, jeśli chodzi o cyfryzację i obsługę gości – logiczne jest, że teraz dostosowujemy również procesy rekrutacyjne do potrzeb kandydatów i branży. Mamy rozwiązania na niedobór personelu i nie myślimy szablonowo” – wyjaśnia Winter.
Sieć a&o nadal rośnie w największych miastach Europy
W Warszawie, Budapeszcie, Kopenhadze, Edynburgu i Rotterdamie a&o od 2020 roku otworzyło jeszcze pięć obiektów, co daje łącznie 40 hosteli w 25 miastach i dziewięciu krajach europejskich. Wysoko na liście ekspansji znajdują się Wielka Brytania, Włochy, Benelux oraz region DACH. Ponadto firma ma na oku Irlandię i Francję, a także Rzym czy Ateny.
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
TT-Line dodaje szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
TT-Line dodaje do oferty połączeń promowych dodatkowy port w Szwecji. Od kwietnia 2023 r.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels: już za dwa lata będziemy pierwszą w Europie bezemisyjną siecią hosteli
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
31 stycznia 2023
B&B Hotels Polska: mamy 10 hoteli w Polsce, planujemy więcej
Początek roku to zawsze dobry moment na podsumowanie minionych dwunastu miesięcy i…
0 Komentarzy4 Minuty