Amadeus ułatwi Lufthansie obsługę klientów korporacyjnych
Linie lotnicze Lufthansa zostały pierwszym przewoźnikiem, który zdecydował się na wprowadzenie opatentowanej technologii Amadeus Altéa Corporate Recognition, która umożliwia liniom lotniczym lepsze rozpoznawanie klientów korporacyjnych w momencie dokonywania rezerwacji. Oznacza to, że mogą oni otrzymywać strategicznie dostosowane oferty na wszystkich etapach swojej podróży, podobnie jak indywidualni klienci podróżujący służbowo, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży wśród klientów korporacyjnych oraz zapewnienie im lepszej obsługi. Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu firmy, którą reprezentuje osoba podróżująca służbowo, personalizacja rozpoczyna się od momentu zarezerwowania lotu. To oznacza, że klienci korporacyjni mogą liczyć na preferencyjną obsługę już na etapie rezerwacji, zaś indywidualni klienci podróżujący służbowo są traktowani w wyjątkowy sposób na lotnisku, np. mają możliwość przyspieszonego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
Rozwiązanie Amadeus Altéa Corporate Recognition zapewnia liniom lotniczym możliwość automatycznego oferowania pakietów dopasowanych usług dodatkowych, które w pełni koncentrują się na potrzebach podróżnych biznesowych dotyczących np. bagażu czy preferencyjnych opcji miejsc. Dla Lufthansy oznacza to, że może zaoferować wachlarz usług, co przełoży się na wzrost popytu oraz zwiększenie lojalności klientów dzięki aktywnej koncentracji przewoźnika na dopasowaniu świadczonych usług do potrzeb klientów korporacyjnych.
Christian Tillmans, vice president global sales and aey Account management, Lufthansa, powiedział: „Podróżni korporacyjni stanowią kluczową grupę klientów dla globalnych sieci przewoźników, takich jak Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition pozwala nam nie tylko utrzymać, lecz także zwiększać wartość dostarczaną zarówno klientom korporacyjnym, jak i osobom podróżującym służbowo. Wdrożenie tego rozwiązania to dla nas przełom, bowiem pozwala jeszcze lepiej dostosować ofertę do indywidulanych potrzeb klientów i zwiększyć ich satysfakcję, jednocześnie podnosząc wydajność.”
Julia Sattel, senior vice president airline IT, Amadeus, skomentowała: „Współcześni podróżni korporacyjni oczekują jeszcze bardziej spersonalizowanej obsługi niż pasażerowie podróżujący w celach wypoczynkowych. Rosnąca konkurencja ze strony niskokosztowych i hybrydowych przewoźników sprawia, że indywidualne podejście do każdego podróżnego jest kluczową kwestią. Rozwiązanie nie tylko przynosi korzyści indywidualnym podróżnym, lecz także pozwala liniom lotniczym zacieśnić relacje z kluczowymi klientami korporacyjnymi jako całością, co oznacza, że działy utrzymania klienta przewoźników mogą wykorzystywać narzędzie w sposób strategiczny.”
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair poleci z trzech polskich miast do Dubrownika
Ryanair poinformował dziś (29 listopada) o nowych trasach z Polski do Dubrownika. Zostaną…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2023
Ryanair startuje z noworoczną promocją dla podróżnych
W ramach Cyber Week, Ryanair, uruchomiła dziś (28 listopada) specjalną 72-godzinną…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT zwiększa liczbę połączeń do Korei Południowej
W dniach 16-17 listopada w Warszawie odbyły się konsultacje pomiędzy Polską a Koreą…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Emirates: pierwszy na świecie lot z wykorzystaniem zrównoważonego paliwa
Emirates zostały pierwszymi na świecie liniami lotniczymi, które wykonały lot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2023
Sześć lat FlixBusa w Polsce: nowe kierunki i zielone cele
FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji, przewoźnik…
0 Komentarzy5 Minuty