Alitalia i Travelport przedłużyły umowę dystrybucyjną

archiuwm Alitalia

Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności przedłużył na kolejne lata umowę dystrybucyjnej typu full content z liniami lotniczymi Alitalia.

Umowa zapewni 67 tys. biur podróży podłączonym do systemu firmy Travelport dostęp do taryf i biletów lotniczych (w tym internetowych) oraz usług dodatkowych oferowanych przez Alitalia. W ramach umowy Alitalia wdroży również technologię Rich Content and Branding, stanowiącą kluczowy element platformy Travelport Merchandising. Technologia ta pozwoli Alitalia zarządzać tym, w jaki sposób jej oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży.

Aldo Ponticelli, wiceprezes Alitalia ds. dystrybucji, powiedział: „Cieszymy się z przedłużenia współpracy z firmą Travelport. Nowa długoterminowa umowa, obejmująca innowacyjną platformę Travelport Merchandising, a zwłaszcza technologię Rich Content and Branding, zapewnia nam nieosiągalne wcześniej możliwości promowania naszej oferty wśród biur podróży i klientów. Pozwoli nam to wyróżnić się na tle konkurencji i uzyskać wymierne korzyści dla naszej firmy”.

Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie, dodał: „Jesteśmy dumni z naszej długofalowej współpracy z Alitalia i niezmiernie cieszymy się z przedłużenia umowy z tą firmą, która teraz obejmuje również technologię Rich Content and Branding. Travelport świętował ostatnio podpisanie pięćdziesiątej umowy na tę nową, niesamowitą technologię. Cieszymy się, że Alitalia dołączyła do tego zacnego grona przewoźników krajowych i tanich linii lotniczych. Jesteśmy przekonani, że podpisana umowa przyniesie ogromne korzyści Alitalia, współpracującym z nami biurom podróży oraz klientom”.