Air France reklamują się filmem „France is in the air”
Film reklamowy można zobaczyć w kampaniach reklamowych kinowych i telewizyjnych, które trwają w pięciu krajach (Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii, Chinach i we Włoszech) oraz wszędzie na świecie, dzięki kanałom social media (po raz pierwszy również w Vine). Film jest kontynuacją globalnej kampanii reklamowej linii „France is in the air”, zainicjowanej w marcu 2014 roku.
Moda, wyśmienita kuchnia, wyścig Tour de France, młodziutkie baletnice Opery Paryskiej i na koniec pocałunek, jako kwintesencja francuskiego romantyzmu… Seria wymownych obrazów w filmie reklamowym ma odzwierciedlać nowe podejście Air France: ducha walki i pragnienie bliskości z podróżnymi.
Film jest dziełem duetu reżyserów “We are from LA”. Mimo kalifornijskiej nazwy młodzi twórcy obrazu są francuzami. Clément Durou i Pierre Dupaquier uznawani są za mistrzów tzw. „French Touch” – nowy francuski trend, coraz bardziej popularny na całym świecie.
Podkład muzyczny do najnowszego filmu reklamowego Air France powstał na bazie utworu „Warm in the Winter” amerykańskiego duetu Glass Candy.
Frédéric Gagey, prezes i dyrektor generalny linii Air France, powiedział: „Wiążemy wiele aspiracji z nowym filmem reklamowym. Poprzez obraz i muzykę Air France celebruje swoje wartości. Cala kampania natomiast pozwoli nam wzmocnić komunikację towarzyszącą wprowadzaniu usprawnień produktowych oraz nowych usług. Uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość i przyjemność, a także francuski styl podróżowania to najważniejsze elementy najnowszej oferty, które pozwolą nam zaistnieć na nowych rynkach.”
POWIĄZANE WPISY
2 czerwca 2023
Ryanair – wzrost liczby pasażerów w maju do 17 mln
Ryanair wykonał w maju blisko 95 tys. lotów, osiągając współczynnik wykorzystania miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
2 czerwca 2023
Brussels Airlines powraca po przerwie pandemicznej na Lotnisko Chopina
Brussels Airlines, belgijski przewoźnik lotniczy, powrócił na warszawskie Lotnisko…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Sąd unieważnia grzywnę nałożoną na Ryanair przez węgierski Urząd Ochrony Konsumentów
Ryanair przyjął orzeczenie Sądu Metropolitalnego w Budapeszcie, które unieważniło grzywnę…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Emirates stawia na recykling. Nowe rozwiązanie zmniejszy ilość plastiku na pokładzie
Emirates ogłosił nową inicjatywę recyklingu w obiegu zamkniętym, która ma na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Krakowskie lotnisko obsłużyło w maju ponad 800 tys. pasażerów
W maju z usług krakowskiego lotniska skorzystało 839 625 pasażerów, czyli o 12 proc.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 czerwca 2023
Wizz MultiPass już w sprzedaży. Stała cena niezależnie od sezonu
Wizz Air ogłasza premierę swojego nowego produktu – Wizz MultiPass. To pierwszy w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Emirates i AWS stworzą cyfrowy świat dla pracowników i członków załogi
Grupa Emirates podpisała umowę z Amazon Web Services (AWS) w celu stworzenia platformy i…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Leo Express wprowadza codzienne połączenia między Pragą a Krakowem
Leo Express ogłosił zwiększenie liczby połączeń między Pragą a Krakowem o trzy dodatkowe…
0 Komentarzy1 Minuty
31 maja 2023
Okęcie wdraża system antydronowy. Od czerwca w otoczeniu lotniska ma być bezpieczniej
Polskie Porty Lotnicze S.A. zakończyły kolejny etap wprowadzania systemu wykrywającego…
0 Komentarzy1 Minuty