Air France KLM z najlepszym programem lojalnościowym
Flying Blue należący do Air France KLM, już trzeci rok z rzędu zwyciężył w najważniejszych kategoriach w konkursie Freddie. W 2015 roku został on uznany w regionie Europy i Afryki za „Najlepszy Program Lojalnościowy oferowany przez linie” i zdobył 9,22 na 10 punktów.
Ponadto Flying Blue zajął pierwsze miejsce w następujących kategoriach: „Najlepsza Promocja”, „Najlepsze Możliwości Wykorzystania Punktów” i „Najlepszy Program Elite”. Podobnie jak w latach ubiegłych, w zestawieniu „Najlepsza Karta Kredytowa Lojalnościowa” pierwsze miejsce przypadło „Flying Blue American Express Card”.
Program lojalnościowy Air France KLM, do którego przystąpiło już ponad 25 mln osób stworzono tak, aby móc zaoferować podróżnym jak najwięcej korzyści z uczestnictwa. Główną zaletą programu jest to, że gromadzone Mile można wykorzystywać przede wszystkim na przeloty nagrodowe, korzystając z ogromnej siatki połączeń lotniczych na całym świecie oferowanej przez Air France KLM i 35 linii partnerskich. Milami Flying Blue można m.in. zapłacić za wygodniejsze miejsce w samolocie lub szereg prezentów z Flying Blue Store. Ponadto do wyboru jest specjalny dodatkowy posiłek tematyczny „à la carte” lecąc linią KLM (4 200 Mil), wstęp do poczekalni biznesowej w Paryżu (od 3 500 Mil), przewóz pupila (transport kota samolotem z Amsterdamu do Barcelony to koszt 4 000 Mil). Natomiast za 10 000 Mil można zabrać dodatkowy bagaż do 23 kg na trasie z Europy do Stanów Zjednoczonych.
Poziom karty we Flying Blue zależy od wylatanych Mil. Po podstawowym Ivory, kolejnymi etapami są Silver, Gold oraz najwyższy – Platinum. Spośród innych popularnych na rynku programów wyróżnia go m.in. możliwość przenoszenia zebranych Mil na kolejne lata (dotyczy posiadaczy kart Silver, Gold i Platinum). Jeśli uczestnik programu zgromadzi np. 100 000 Mil Statusowych – czyli tych, które decydują o poziomie karty (a na uzyskanie np. karty Platinum wymaganych jest ich 70 000) to pozostałe 30 000 przechodzi na kolejny rok, na dobry początek.
Ponadto po 10 kolejnych latach członkostwa na najwyższym poziomie członkowie (Platinum) otrzymują dożywotnią kartę „Platinum for Life” – czyli prawo do korzystania z najwyższych przywilejów, bez względu na liczbę i częstotliwość lotów w przyszłości.
Do standardowego milażu członek dostaje dodatkowo duży bonus z tytułu posiadanej karty. Dzięki temu po odbyciu nawet jednego przelotu w Klasie Biznes na trasie międzykontynentalnej (np. do Azji), posiadacz karty Platinum zdobywa wystarczającą liczbę Mil, aby odbyć podróż w obie strony na trasie europejskiej (w ramach Promo Awards).
Również za przelot w Klasie Biznes, pasażer zdobywa znacznie więcej Mil tzw. Statusowych (czyli tych, od których zależy poziom karty) niż w konkurencyjnych tego typu programach. Dzięki takiemu systemowi rozliczania Mil, pasażer linii Air France, jak i KLM zdecydowanie szybciej wspina się na wyższy poziom w programie. Im więcej lotów, tym samym zyskuje również więcej udogodnień w podróżowaniu. W Platinum (najwyższym i zarazem najbardziej ekskluzywnym poziomie) podróżni mają zapewniony, m.in. bezpłatny wstęp do saloników biznesowych na lotniskach wraz z osobą towarzyszącą, dwa razy więcej Mil za każdy przelot, możliwość dokonywania bezpłatnych rezerwacji preferowanych miejsc na pokładzie (np. Seat Plus w Air France czy Economy Comfort w KLM i Delta) oraz najwyższy priorytet w obsłudze. Warto również podkreślić, że Flying Blue stwarza możliwość dokupienia lub podarowania komuś brakujących Mil (ważna informacja dla osób, które mają niewystarczającą ich liczbę, aby zamówić nagrodę).
Statuetkami Freddie Award nagradzane są najbardziej wartościowe programy lojalnościowe na świecie już od 27 lat! W tegorocznej edycji konkursu swoje opinie wyraziło aż 3 miliony osób, które często podróżują.
POWIĄZANE WPISY
1 lutego 2023
Zmiany w zarządzie Brussels Airlines
Peter Gerber, obecny prezes zarządu Brussels Airlines, zrezygnował wczoraj (31 stycznia)…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Air France zwiększa liczbę lotów do Chin
Linie lotnicze zapowiadają od 1 lipca wprowadzenie do rozkładu codziennych połączeń do…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Wizz Air: w 2022 przewieźliśmy rekordową liczbę pasażerów – ponad 45 mln osób
Wizz Air świętuje swój rekord, przewożąc ponad 45 milionów pasażerów w roku kalendarzowym…
0 Komentarzy3 Minuty
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
27 stycznia 2023
Nowa inwestycja Air France-KLM – cztery samoloty transportowe i trzy pasażerskie
Grupa Air France-KLM inwestuje w nowe samoloty. Proces odmładzania floty ma istotny…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air – 10 samolot na Lotnisku Chopina w Warszawie i 6 nowych tras latem
Linia lotnicza Wizz Air planuje na maj dodanie 10. samolotu na Lotnisku Chopina oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air połączy Katowice z Erywaniem
Linia lotnicza Wizz Air uruchomi do 29 kwietnia nowe połączenie z Katowice Airport do…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Pięć letnich tras
Ryanair ogłosił dziś (25 stycznia), że po czterech latach wraca na lotnisko Warszawa…
0 Komentarzy2 Minuty