Adam Kuna nowym prezesem BCD Travel Polska

Adam Kuna dołączył do BCD Travel, obejmując stanowisko prezesa zarządu i dyrektora zarządzającego na Polskę. Będzie odpowiadać za rentowność firmy w Polsce, w tym konfigurację usług dla klientów oraz zarządzanie cenami i programami na tym rynku. Będzie również odpowiedzialny za całościowe funkcjonowanie w Polsce obu działających podmiotów prawnych – Air Club Centrum Podróży oraz BCD Travel Corporate Services.
Adam Kuna ma ponad 15 letnie międzynarodowe doświadczenie w negocjacjach handlowych, zarządzaniu zespołami, strategicznym planowaniu i w rozwoju nowych rynków w branży hotelarskiej, turystycznej i B2B. Pracował na wielu kluczowych stanowiskach w Europie i Azji. W Polsce kierował oficjalną Agencją Zakwaterowania UEFA Euro 2012. Był również dyrektorem biura TUI Travel w Chinach i Azji Wschodniej, a ostatnio szefem strategicznych partnerstw handlowych i technologicznych w firmie Hotelbeds. Jest również założycielem niezależnej firmy konsultingowej, która pomaga firmom HORECA w zarządzaniu łańcuchem dostaw i zamówieniami.
Mike Walley, President Europe w BCD, powiedział: “W osobie Adama Kuny zyskaliśmy eksperta, który świetnie rozumie, co jest siłą napędową naszego biznesu. Jego bogate doświadczenie w zakresie podróży służbowych i negocjacji umów strategicznych, pomoże z pewnością w realizacji naszej strategii wzrostu.”
Adam Kuna dodał: “Bardzo się cieszę, że dołączam do BCD Travel. Wiem, że jest to niezwykle trudny okres dla całej branży hospitality. Jestem jednak dość optymistycznie nastawiony do tego, że podróże zaczną wracać do normy dzięki szczepionkom dostępnym obecnie na rynku i nie mogę się doczekać, aby wykorzystać moje doświadczenie w strategii rozwoju firmy.”
Początki BCD Travel w Polsce związane są z lokalną marką – Air Club Centrum Podróży i sięgają roku 1990. Air Club najpierw został wybrany wyłącznym przedstawicielem BCD Travel w Polsce, a następnie w 2017 roku włączony w globalną strukturę BCD. Obecnie w Polsce firma prowadzi działalność zarówno w zakresie obsługi podróży służbowych globalnych klientów korporacyjnych BCD Travel, jak również zajmuje się organizacją spotkań, konferencji, kongresów i wyjazdów motywacyjnych poprzez wyspecjalizowaną sekcję BCD Meetings & Events. Dodatkowo, w 2019 roku, firma otworzyła w Polsce swoje europejskie centrum obsługi klientów (shared service center).
POWIĄZANE WPISY
8 grudnia 2023
Choinki pod choinkę – od RMF FM i Małopolski
Jak co roku o tej porze RMF FM przybywa do miast w całej Polsce i rozdaje „Choinki pod…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2023
Anex Tour: dwa razy więcej klientów w 2024
Blisko 750 osób z pięciu państw wzięło udział w workshopie Anex Tour w egipskim Sharm…
0 Komentarzy2 Minuty
7 grudnia 2023
PLL LOT uruchamiają nowe połączenie. Z Warszawy do Rijadu polecimy od 4 czerwca 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową trasę lotniczą do Rijadu, a bilety na tę…
0 Komentarzy3 Minuty
6 grudnia 2023
Bachledka otwiera sezon narciarski
Bachledka to kolejny ośrodek narciarski, który przyspiesza otwarcie sezonu. Można…
0 Komentarzy1 Minuty
6 grudnia 2023
Szczyrk Mountain Resort otwiera sezon narciarski w piątek 8 grudnia
Szczyrk Mountain Resort zapowiada otwarcie sezonu narciarskiego w ten piątek, 8 grudnia.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2023
Warszawska branża turystyczna solidarna z gdańską inicjatywą „Biskupia 33”
Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej wsparli projekt ,,Biskupia 33”. W dniach…
0 Komentarzy4 Minuty
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty