Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves Minet, którzy zajmą się rozwojem marek premium, Midscale i Economy (PM&E).
Accor koncentruje się na wzmacnianiu i rozbudowie segmentu premium. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa potroiła liczbę podpisanych umów na hotele premium w porównaniu z 2019 rokiem. Obecne portfolio Pullman, marki z ponad 150-letnią tradycją obejmuje 155 hoteli w 42 krajach na całym świecie, z planem otwarcia kolejnych 65. Swissôtel z 35 hotelami planuje rozbudować sieć o kolejne 40, zaś Mövenpick, z ponad 120 lokalizacjami, planuje otworzyć dodatkowe 80 hoteli.
Benoît Racle ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi. Pracował m.in. w Starwood Hotels and Resorts Worldwide, przeprowadzając transformację marki konsorcjum oraz napędzając sukces komercyjny i operacyjny.
“Cieszę się, że dołączam do Accor, by wzmocnić globalną pozycję marek premium, które od dawna są synonimem bogatego dziedzictwa, ducha innowacji i wyjątkowych doświadczeń. Z niecierpliwością czekam na rozwój portfolio na strategicznych rynkach wraz z naszymi partnerami i oddanymi zespołami hotelowymi”- zaznaczył Benoît Racle, global brand president – premium w Accor.
Jean-Yves Minet będzie zajmował się rozwojem marki Midscale & Economy, do której należą m.in. Novotel, Mercure, Adagio, Handwritten Collection, TRIBE, ibis i greet. Ma ponad 25-letnie doświadczenie wykonawcze i operacyjne w zakresie brandingu, Stawiał pierwsze kroki w branży kosmetycznej, koncentrując się na możliwościach wysokiego wzrostu w różnych kategoriach, kanałach dystrybucji, grupach konsumentów i regionach, zdobywając głęboką wiedzę na temat nowych rynków. W swojej nowej roli skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy dla szerokiej i zróżnicowanej grupy gości na całym świecie.
“To przyjemność dołączyć do Accor w tak kluczowym momencie dla grupy. Z 2,5 tys. hotelami na całym świecie, ibis świętuje 50-lecie pozycji lidera na rynku, oferując nowe doświadczenia w ramach zapowiadanej kampanii „Go get it”. Z kolei Novotel deklaruje wzmocnienie swoich wieloletnich zobowiązań do wspierania balansu i wellbeingu, w tym zobowiązując się do ochrony oceanów – największego źródła równowagi dla środowiska. Nasze marki z grupy midscale i economy są liderami na wielu rynkach i mają ogromny potencjał, aby zapewnić wyjątkową wartość i komfort podróżnym na całym świecie oraz napędzać innowacje” – podkreślił Jean-Yves Minet, global brand president – Midscale & Economy w Accor.
POWIĄZANE WPISY
4 października 2024
Warszawa-Modlin przyjmuje Airbusa A330-243. To największy samolot w historii portu
2 października 2024 roku lotnisko Warszawa-Modlin przyjęło lądowanie Airbusa A330-243. To…
0 Komentarzy1 Minuty
3 października 2024
Kiwi.com wprowadza nową gwarancję dla młodych podróżników
Młodzi Polacy z pokolenia Y i Z opanowali sztukę taniego podróżowania, a ponad 40 proc. z…
0 Komentarzy3 Minuty
3 października 2024
Ryanair: we wrześniu liniami poleciało 19,1 mln pasażerów
Irlandzki przewoźnik Ryanair podał swoje wyniki za wrzesień 2024. Linie obsłużyły 19,1…
0 Komentarzy1 Minuta
2 października 2024
Italian Ambassador Awards: włoska kultura doceniona w Krakowie
W ostatnią sobotę września w Zamku Królewskim na Wawelu odbyła się druga edycja Italian…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2024
Piloci Wizz Air będą się szkolić na lotnisku w Rzymie
Wizz Air otworzył nowe centrum szkoleniowe na lotnisku Rzym-Fiumicino we Włoszech. To…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2024
Wybrano najlepsze produkty turystyczne na Mazowszu
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna w 2024 roku skupiła się na promocji…
0 Komentarzy4 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
1 października 2024
Spot promujący Wrocław z nagrodami na festiwalach w Cannes, Belgradzie i Terres
Wrocławski spot promocyjny "Wrocław Miasto Przygody" zdobył nagrody na trzech…
0 Komentarzy3 Minuty
30 września 2024
Madera z pięcioma nominacjami w konkursie World Travel Awards 2024
Madera po raz kolejny zdobywa uznanie w branży turystycznej, otrzymując pięć nominacji w…
0 Komentarzy1 Minuty