Accor wprowadza markę Mondrian do Europy

fot. archiwum Moundrian

Grupa Accor otworzyło swój trzytysięczny hotel w Europie. Przy łącznej liczbie 340 000 pokoi w 39 krajach, jest wiodącym operatorem hotelowym w regionie. Działalność marki Mondrian w Europie zapoczątkują dwa obiekty we Francji.

W pierwszej kolejności będzie to obiekt Cannes Grand Hotel przy Croisette, którego ponowne otwarcie planowane jest na 2021 r. Hotel będzie oferował 75 pokoi na 11 piętrach, restaurację i bar z widokiem na prywatny ogród o powierzchni 4 000 metrów kwadratowych, ustawne sale konferencyjne i prywatną plażę przed hotelem.

Mondrian od Accor na Lazurowym Wybrzeżu

Podkreśleniem pozycji nowej, unikalnej marki w segmencie lifestyle na Lazurowym Wybrzeżu będzie otwarcie prywatnej plaży w 2020 roku.
Drugi obiekt powstanie w Bordeaux. W hotelu mieszczącym się w XIX-wiecznym budynku do dyspozycji gości będzie 97 pokoi o powierzchni od 25 do 50 metrów kwadratowych zlokalizowanych na trzech piętrach.

Ofertę obiektu uzupełniają: restauracja z salą barową o powierzchni 460 m², spa, przestrzeń konferencyjna i otwarty taras o powierzchni 225 m². Jego otwarcie planowane jest na drugą połowę 2021 r. Ten ambitny i elegancki projekt będzie miał swoją premierę podczas uroczystej ceremonii wiosną 2020 r. w obecności wszystkich partnerów, którzy przyczynili się do tego sukcesu.

W 2016 r. firma miała w portfolio około 100 hoteli z 18 000 pokojami. Liczba ta uległa podwojeniu i w 2019 r. wyniosła 200 hoteli i 38 000 pokojów. Celem Grupy jest jej potrojenie do 300 hoteli i 50 000 pokoi do 2023 r. Accor wciąż podkręca tempo rozwoju swoich marek z segmentów luxury i premium na terenie Europy. Liczba kontraktów zawartych przez Grupę wzrosła w latach 2016-2019 czterokrotnie przy planowanym siedmiokrotnym wzroście do 2023 roku.