Accor “Discovery Day 2022”. Integracja zespołów w trójmiejskich hotelach
Discovery Day to globalna inicjatywa Accor, skierowana do nowych pracowników. Jej ideą jest bliższa integracja zespołów i zapoznanie ich z głównymi wartościami i misją całej grupy. W tym roku do inicjatywy dołączyło osiem hoteli grupy z Trójmiasta, organizując Discovery Days 26 kwietnia i 4 maja.
W ciągu ostatnich dwóch lat w związku z ograniczeniami w bezpośrednich spotkaniach wdrożenie nowych pracowników zmieniło całkowicie swój kształt, a wirtualny on-boarding stał się codziennością. Dzisiaj biznes stopniowo wraca do spotkań twarzą w twarz, które nie straciły na całym znaczeniu przez ten wspomniany czas.
Jedną z inicjatyw Accor skierowanych do pracowników jest Discovery Day, której ideą jest przybliżenie filozofii i misji grupy Dzięki tym przedsięwzięciom zespoły mogą zacieśnić więzy i poznać najważniejsze wartości obecne w codziennej pracy operacyjnej, jakie reprezentuje sieć.
Osiem nowych hoteli z Trójmiasta
W dniach 26 kwietnia i 4 maja br. do inicjatywy dołączyły zespoły Accor z Trójmiasta. W trakcie Discovery Day pracownicy mogli poznać osiem hoteli grupy, które funkcjonują w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Do tego poznać szczegóły charakteru i filozofii stojącej za markami, pod którymi działają. Do nich zaliczają się: ibis, Mercure, Novotel, Sofitel I MGallery.
“Cieszymy się, że po takim czasie mogliśmy zorganizować Discovery Day dla naszych zespołów z Trójmiasta. Dzięki temu nasi pracownicy zagłębili się w bogaty świat każdej z naszych marek oraz poznali każdy z obiektów w Trójmieście od kuchni. Nie można zapomnieć także o aspekcie integracji, umocnienia wzajemnych więzi, które są bardzo istotne w działaniach team-buildingowych, a wymagały w ostatnich miesiącach całkowitej re-organizacji. Wierzymy, że to wydarzenie pomogło naszym pracownikom w pełni zapoznać się z wartościami Accor i zapadnie im na długo w pamięć” – podkreśla Patryk Adrych, guest experience manager Mercure Gdynia Centrum.
W Discover Day wzięły udział: Mercure Gdynia Centrum, Mercure Gdańsk Old Town, Mercure Gdańsk Posejdon, Novotel Gdańsk Centrum, Novotel Gdańsk Marina, Sofitel Grand Sopot. Rezydent Sopot MGallery i ibis Gdańsk Old Town. W trakcie wydarzenia uczestnicy zwiedzili wszystkie klasy pokoi we wspomnianych hotelach, restauracje i przestrzenie wspólne. Każdą z wizyt uzupełniły opowieści o historiach hoteli, które są wpisane w DNA wszystkich obiektów i przejawiają się w codziennym funkcjonowaniu i guest experience.
Accor przekaże 25 tys. euro dla Centrum Pomocy Humanitarnej PTAK Warsaw Expo
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty