Exim Tours szkoli rezydentów przed sezonem wakacyjnym
W ubiegłym tygodniu Exim Tours zorganizował szkolenia przedsezonowe dla swoich rezydentów. Poświęcone były m.in. prawom rezydentów i klientów oraz prowadzeniu mediów społecznościowych.
W miniony weekend odbyły się szkolenia przedsezonowe dla rezydentów Exim Tours. Były one zorganizowane przez dział obsługi destynacji, który został utworzony w firmie w grudniu ubiegłego roku i jest kierowany przez Wiktora Sośnickiego.
Podczas przedsezonowych szkoleń rezydentów Exim Tours, uczestnicy mieli okazję wziąć udział w panelach teoretyczno-praktycznych. Spotkanie z Grzegorzem Kucińskim, reprezentującym kancelarię adwokacką specjalizującą się w prawie turystycznym, pozwoliło im poznać prawa rezydentów i klientów. W spotkaniu uczestniczyła także Monika Hajduk, koordynator działu jakości i wieloletni pracownik Exim Tours. Podczas warsztatu z Radosławem Szafranowiczem-Małozięciem, założycielem Kadr Turystyki, rezydenci nauczyli się reagować na trudne problemy i wyzwania w pracy. Uczestnicy szkolenia poznali także tajniki dobrego prowadzenia profili w mediach społecznościowych, które przedstawiła Edyta Niedźwiedzka, pracująca dla Exim Tours i prowadząca profil na Instagramie o zdrowym odżywianiu.
„Od początku mojej pracy dla Exim zależało mi na organizowaniu regularnych szkoleń dla naszego teamu reprezentującego firmę i pracującego z naszymi klientami na całym globie. Podczas takich spotkań rezydenci mogą podnieść swoje kwalifikacje oraz mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich turystów. Klienci naszego biura podróży mogą liczyć na polską obsługę w coraz większej ilości destynacji. Takie spotkania to także okazja do integracji naszych pracowników. Widzą też skalę naszej firmy – poznają liczny personel destynacyjny Exim, nawiązują kontakty oraz rozmawiają o wspólnych problemach na kilka dni przed tym, jak wylecą do pracy na swoje wakacyjne kierunki. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój czas, aby to szkolenie było tak ciekawe merytorycznie i na pewno będziemy to powtarzać” – mówi Wiktor Sośnicki, kierujący działem obsługi destynacji w biurze podróży Exim Tours.
POWIĄZANE WPISY
17 maja 2024
Lotnisko Chopina w Warszawie: lepszy dostęp do darmowej wody w terminalu lotniska
Lotnisko Chopina w kwietniu odprawiło blisko 1,59 mln osób. Od początku drugiego kwartału…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2024
Praga jest szóstym najpopularniejszym miejscem spotkań na świecie
Według najnowszych danych, czeska stolica poprawiła wyniki rok do roku nie tylko pod…
0 Komentarzy6 Minuty
10 maja 2024
Turystyczna współpraca krajów Zatoki Perskiej
Ministrowie z krajów Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC) omówili przyszłość podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
9 maja 2024
Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym
Joanna Czechowska z początkiem maja 2024 roku zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w…
0 Komentarzy2 Minuty
8 maja 2024
Grupa eSky zacieśnia współpracę z PLL LOT
Grupa eSky to pierwszy globalny gracz z branży turystycznej, który bezpośrednio integruje…
0 Komentarzy3 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 marca 2024
Andrzej Ilków nowym prezesem PPL S.A.
Andrzej Ilków został powołany przez Radę Nadzorczą Spółki Polskie Porty Lotnicze na…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Analiza cinkciarz.pl: efekty przystąpienia Rumunii i Bułgarii do Strefy Schengen na ceny, turystykę i e-commerce
Cinkciarz przedstawił analizę wpływu przystąpienia Rumunii i Bułgarii do strefy Schengen…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty