Nekera zaprasza agentów na hiszpański event. “To największe od lat spotkanie z branżą turystyczną z Hiszpanii”
Już za miesiąc w dwóch miastach – Warszawie i Katowicach odbędzie się wydarzenie branżowe skierowane do biur podróży zainteresowanych rynkiem hiszpańskim. Touroperator Nekera zaprosił swoich 1800 agentów do udziału w warsztatach sprzedażowo-produktowych. Event ma na celu promocję Hiszpanii oraz krajów hiszpańskojęzycznych na rynku polskim. Patronat merytoryczny nad warsztatami sprawuje Turespaña, czyli działająca przy Ambasadzie Hiszpanii jednostka na co dzień odpowiedzialna za promocję tego kraju na świecie.
W czasie workshopu po raz pierwszy w Polsce zostanie zaprezentowany pracownikom polskich biur podroży specjalny program e-learningowy, dzięki któremu agenci Nekera będą mogli podnieść swoje kwalifikacje zawodowe oraz otrzymać oficjalne Certyfikaty ukończenia kursu, sygnowane przez Turespaña. Warsztaty będą również świetną okazją do poznania oferty zarówno tych największych i najważniejszych sieci hotelowych m.in. RIU, H10, Iberostar, Bahia Principe, Landmar, ale też mniejszych, których oferta w Polsce jest mało znana np. hotel Cala Marsal na Majorce.
“To największe tego rodzaju branżowe wydarzenie dla agentów i sprzedawców oferty hiszpańskiej w Polsce, odbywające się po pandemii” – powiedział Maciej Nykiel, prezes Nekery.
Prezentacji oferty hotelowej podejmą się sales managerowie wymienionych sieci, dla których przyjazd na workshop jest nie tylko okazją do zapoznania agentów z ofertą, ale jest ważny ze względu na feedback ze strony sprzedawców. Jak wielokrotnie podkreślają – to osobisty kontakt z agentami daje najlepsze efekty sprzedażowe. Swój udział w evencie zapowiedziały też regiony turystyczne – te doskonale znane, jak Gran Canaria czy Costa Blanca z Benidorm, ale również te, które na polskim rynku dopiero stawiają pierwsze kroki, jak np. Introducing Castellón zajmujący się promocją wybrzeża Costa de Azahar i lotniska w Castellón de la Plana.
Patronat branżowy nad wydarzeniem sprawuje jedno z najważniejszych i największych hiszpańskich przedsiębiorstw turystycznych – należąca do Grupy Barceló firma Avoris, która wraz z dwoma swoimi markami Welcomebeds i Welcome Incoming Services jest partnerem Nekery.
Oprócz dostępu do wiedzy produktowej z pierwszej ręki, wydarzenie będzie okazją do wygrania nagród – przede wszystkim pobytów w hotelach, które biorą udział w evencie. Po każdym dniu workshopu odbędzie się uroczysta kolacja, w Katowicach połączona z imprezą taneczną.
“Intensywnie rozwijamy ofertę wyjazdów czarterowych, połączonych z opieką polskich rezydentów, do wszystkich kierunków wakacyjnych Hiszpanii kontynentalnej i wysp. W portfolio Nekery stale przybywa nowych hoteli, które sprzedajemy całorocznie. W maju nasze samoloty czarterowe z lotnisk w Katowicach i Warszawie polecą na Majorkę. Podczas całej hiszpańskiej fiesty dla agentów z biur podróży przewidzieliśmy przede wszystkim mnóstwo praktycznej, merytorycznej wiedzy, ale także liczne atrakcje. Po ciężkiej pracy workshopowej czeka nas impreza zamykająca wydarzenie w Katowicach, połączona z nocnym świętowaniem przy (nie tylko) hiszpańskiej muzyce, którą jak zawsze przygotował D.J. Peter” – dodaje Nykiel.
Pierwszy z całodziennych workshopów odbędzie się 28 marca 2023 w Hotelu Sofitel Victoria, przy ul. Królewskiej 11 w Warszawie. 29 marca 2023 impreza przeniesie się do Katowic, do Hotelu Novotel Centrum przy ul. Raździeńskiego 18. Trwają zapisy na listy uczestników spotkań branżowych, liczba miejsc jest ograniczona.
Wasza Turystyka objęła wyłączny Patronat Medialny nad wydarzeniem.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty