MTB Grand Edition: nowe kierunki, około 100 wystawców i ponad 1500 spotkań podczas trzydniowego wydarzenia

Meet The Bidder Grand Edition w Warszawie w rozszerzonej, trzydniowej formule zebrał ponad 100 wystawców z całego świata, których podczas jednego dnia odwiedziło ponad 100 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski i z Europy.
Meet The Bidder Grand Edition rozpoczął się 22 listopada powitalnym drinkiem w Arche Hotel Krakowska w Warszawie, który był Partnerem tego wydarzenia. Rozmowy w miłej atmosferze miały sportowe tło: mecz Polska – Meksyk. Wieczorem wybrani wystawcy uczestniczyli w kolacji powitalnej. Następnego dnia 23 listopada 2022 rozpoczęła się 31. edycja tego wydarzenia.
Organizatorzy zgromadzili ponad 100 wystawców z całego świata oferujących usługi w ponad 60 krajach świata. Tradycyjnie przyjechali z krajów europejskich jak np.: Hiszpania, Malta, Cypr, Grecja, Włochy, Słowenia.
Nie zabrakło jednak przedstawicieli z rzadziej obecnych na MTB do tej pory krajów jak np. Szwecji , Czarnogóry, Bułgarii, Holandii, Estonii i Litwy. Reprezentanci mniej oczywistych, czy też egzotycznych kierunków jak: Liban, Wyspy Owcze, Kostaryka, Jamajka, Aruba, Indie, Malediwy, Singapur, RPA, Etiopia, czy Mołdawia także licznie uczestniczyli w spotkaniach B2B.
16 rund i ponad 1500 spotkań
Meet the Bidder skierowany do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych.
W ramach programu Hosted Bidder organizatorzy zaprosili zagranicznych gości z Turcji, Węgier, Czech, Łotwy, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytani, Danii oraz Indii.
Frekwencja gości z Polski na wydarzeniu dopisała równie doskonale i podczas 16 rund uczestnicy odbyli ponad 1500 spotkań tego dnia.
Atrakcje towarzyszące spotkaniom
Targom Meet the Bidder w nowej odsłonie towarzyszyły wydarzenia wieczorne: Tea Time Networking oraz T-Rex – Travel Experience Expert Night.
Tea Time Networking – była to okazja by wypić kieliszek wina czy kawę, podzielić cię wrażeniami z wydarzenia, poznać osoby, z którymi wcześniej nie było okazji porozmawiać lub spotkać starych dobrych znajomych.
T-Rex – Travel Experience Expert Night – Nowa Formuła „Invitations”, która zastąpiła dotychczasowe „Mice Bingo”. Można było zdobyć wiele atrakcyjnych – zaproszeń do podróży ufundowanych przez Wystawców w kategoriach:
- Let’s Taste – smakołyki z wybranych destynacji np. wina z winnic Gruzji, Mołdawii, Turcji
- Let’s Enjoy – unikalne przeżycia np. wstęp do „Scentopi” w Singapurze
- Let’s Stay – atrakcyjne pobyty w hotelach, lodge i resortach np. 5 nocy w Beachcomber na Mauritiusie czy w Bahia Principe na Dominikanie
- Let’s Fly – bilety lotnicze ufundowane przez LOT i Emirates.
Podczas T-Rex organizatorzy docenili długoletnie wsparcie Partnerów Stowarzyszeniowych targów. Specjalnie zaprojektowane statuetki Travel Experience Expert odebrały:
- SITE Poland – Grażyna Grot-Duziak, prezes SITE Poland
- SOIT – Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes SOIT
Organizatorzy wyłonili również najlepszych wystawców. Nagrodzeni zostali:
- Kategoria Hotel: Cavalieri Art Hotel – Franklin Azzopardi
- Kategoria DMC: Rigo Malta DMC by Oswald Arrigo – Simon Arrigo
- Kategoria Convention Bureau: Singapore Exhibition & Convention Bureau – Cedric Zhou
- Kategoria Open: Visit Ras Al Khaimah – Paulina Kossakowska
Dla wielu uczestników Meet the Bidderze wiąże się z pierwszą wizytą w Polsce. Jeśli byli już wcześniej w naszym kraju, często nie mieli czasu na jego poznanie, dlatego organizatorzy umożliwili im aż trzy możliwości zwiedzania:
- Dwudniowy post tour do Krakowa, z całodziennym zwiedzaniem z przewodnikiem i noclegiem w PURO Hotel.
- Wycieczka networkingowa do Suntago – wodnego Parku rozrywki, który ma również ciekawą ofertę dla sektora B2B.
- Zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem z zespołu Przewodnicy bez Granic.
Partnerzy i patronaty wydarzenia
- Partner wydarzenia: Arche Hotel Krakowska
Arche Hotel Krakowska to nowoczesny, inspirowany stylem ArtDeco, komfortowy obiekt. Niebanalny wystrój wnętrz tworzy klimat luksusu, elegancji i sentymentalizmu.
- Partner technologiczny: Meeting 15
- Partnerzy stowarzyszeniowi: Site Poland, SOIT oraz SBE
- Partnerzy medialni: Wasza Turystyka, Think Mice, Rynek Turystyczny, Nowa Turystyka, Business Traveller, Mice Poland, Świat Podróże Kultura, Travel Compass, All Inclusive, TTG
- Międzynarodowi Partnerzy medialni: Mice & Tourism around the world e-magazine oraz Evintra
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










