Bilety Ryanair do kupienia przez Amadeus
Ryanair i firma Amadeus, specjalizująca się w technologiach turystycznych, ogłosiły swoje nowe partnerstwo dystrybucyjne. Ma ono na celu rozszerzyć dostęp do oferty przewoźnika dla bazy klientów firmy Amadeus.
W sytuacji, gdy przedsiębiorstwa w całej Europie zmagają się z rosnącą presją ekonomiczną i inflacyjną, Ryanair zapewnia wiodące na rynku połączenia, częstotliwości, punktualność i ceny w Europie, które można teraz rezerwować za pośrednictwem platformy Amadeus Travel od końca 2022 roku.
Partnerstwo wspiera wizję Ryanair, aby zwiększyć swoją widoczność i zasięg wśród klientów Amadeus, szczególnie w przypadku podróży biznesowych. Płynna integracja z przepływami i procesami rezerwacyjnymi Amadeus zapewni klientom wysoką wydajność operacyjną w wyszukiwaniu, rezerwowaniu i obsłudze treści od Ryanair, a także możliwość zaoferowania szerszego wyboru opcji podróży dla oszczędnych podróżnych.
Rozszerzona oferta podróży Ryanair może nie tylko przynieść klientom znaczne oszczędności, ale także pomoże im w zarządzaniu emisją dwutlenku węgla i wzmocni ich referencje ESG, dzięki najniższej emisji CO2 na pasażera/kilometr wśród wszystkich głównych europejskich linii lotniczych, co jest osiągnięciem popartym strategią dekarbonizacji Pathway to Net Zero by 2050. Jest to misja wyraźnie podzielana przez firmę Amadeus, a nowe partnerstwo przyczyni się do ujawnienia tych ekologicznych ofert jeszcze szerszej publiczności.
“Mamy przyjemność ogłosić partnerstwo z firmą Amadeus, światowym liderem w dziedzinie technologii podróży, co jeszcze bardziej rozszerza ofertę Ryanair i umożliwia klientom korporacyjnym, w szczególności, szerszy dostęp do naszej bezkonkurencyjnej sieci połączeń, wysokiej częstotliwości, punktualności i bezkonkurencyjnie niskich cen, gdy wracają do współpracy z kolegami twarzą w twarz. Cieszymy się na współpracę z firmą Amadeus i jej efektywnym rozwiązaniem dystrybucyjnym oraz wiodącą w branży siecią w nadchodzących latach” – powiedział Dara Brady z linii lotniczej Ryanair.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Ryanair zdecydował się na wykorzystanie technologii Amadeus do wsparcia swojej strategii dystrybucyjnej. To partnerstwo ilustruje wartość naszej platformy dla tanich przewoźników, oferując linii lotniczej dostęp do najszerszej sieci sprzedawców usług turystycznych na całym świecie oraz technologię, która pomaga im w pełni wykorzystać kanał pośredni. Partnerstwo to jest kolejnym przykładem naszego zaangażowania w dostarczanie sprzedawcom najszerszych i najbardziej istotnych treści turystycznych z dowolnego źródła technologicznego, z płynną i bezproblemową integracją z ich codziennymi narzędziami i procesami” – dodał Jose-Luis Aragon, regionalny wiceprezes ds. dystrybucji lotniczej w Europie, Amadeus.
Ryanair: 1,37 mld euro zysku za pierwsze półrocze i rekordowa liczba pasażerów w II kwartale
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Corendon Airlines: nowe połączenie z Warszawy do Alanyi
Corendon poszerza siatkę połączeń z Polski. Nowością jest trasa z Warszawy do Alanyi,…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Enter Air osiąga rekordowe wyniki. 2,6 mld zł przychodów i 545 mln zł EBITDA w 2023 roku
W 2023 roku Enter Air osiągnęło rekordowe wyniki, z przychodami wynoszącymi 2,6 mld zł i…
0 Komentarzy7 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty