Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła nową kampanię promocyjną
„Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie” jest główną kampanią promocyjną Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej. Działania obejmują 14 kluczowych rynków, w tym Polskę i mają na celu promocję głównego sezonu turystycznego, zachęcając gości zagranicznych do odwiedzenia Chorwacji latem. Czas trwania kampanii zaplanowany został do końca lipca.
„Działania w ramach kampanii przeprowadzamy na każdym z rynków w najchętniej oglądanych kanałach telewizyjnych oraz na najpopularniejszych portalach i w prasie. W skład komunikacji marketingowej wchodzą także media społecznościowe, reklama zewnętrzna na bilbordach, panele cyfrowe oraz reklamy w komunikacji miejskiej. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie poprzedzającym główny sezon letni” – powiedział Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej.
Aktywny wypoczynek w Chorwacji
Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów promocyjnych trwających 30 sekund, które zostaną wykorzystane w reklamie online. Promowane produkty turystyczne zostały specjalnie dopasowane do preferencji poszczególnych rynków, czyli są to jednocześnie najczęstsze motywy przyjazdu gości do Chorwacji. Na rynku polskim to obok słońca i morza piękno przyrody i aktywny wypoczynek.
„Chorwacja to róg obfitości nie tylko ze względu na swoją różnorodność, ale i na możliwości spędzania wolnego czasu. Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji, jaki oferuje Chorwacja. Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków kultury do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków” – powiedziała Agnieszka Puszczewicz, dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce.
Zrównoważony rozwój chorwackiej turystyki
We wszystkich formach reklamowych obecny będzie logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki, Croatia, naturally yours. Swoim kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji w zrównoważonej turystyce.
„Wierzę, że ta kampania dodatkowo zmotywuje gości, aby wybrali w nadchodzących miesiącach właśnie Chorwację na swoje idealne wakacje. Na potrzeby każdego z rynków przygotowaliśmy specjalnie dostosowaną kampanię promocyjną, która poza już dobrze znaną ofertą dodatkowo podkreśli wszystkie te atuty, które sprawią, że goście będą mogli doświadczyć autentycznej Chorwacji – od kulinarnych przysmaków po lokalne zwyczaje i dziedzictwo kultury” – podsumowała Minister Turystyki i Sportu Republiki Chorwacji.
POWIĄZANE WPISY
24 maja 2024
Travelist.pl: wakacje 2024 – wśród kierunków króluje morze. Sierpień najpopularniejszym miesiącem
Maj to miesiąc, w którym coraz częściej pada temat wakacji. Eksperci portalu…
0 Komentarzy3 Minuty
23 maja 2024
Seszele: wyspiarski klimat, który trzeba poczuć
Archipelag Seszeli to jedna z najbardziej ekskluzywnych i zdecydowanie najpiękniejszych…
0 Komentarzy5 Minuty
23 maja 2024
Rekordowe wizyty Polaków na Słowacji. Nowe zasady wędrówek w Tatrach
Polscy turyści po raz kolejny pobili rekord przyjazdów na Słowację. Duża część odwiedziła…
0 Komentarzy3 Minuty
23 maja 2024
Polska na najlepszym miejscu w historii w rankingu ICCA
Polska zdobyła 17. miejsce i tym samym jest to najwyższa pozycja w historii w…
0 Komentarzy6 Minuty
23 maja 2024
Świnoujście: „Udała się trudna sztuka połączenia turystyki i przemysłu”
Eksperci podkreślają udane połączenie rozwoju turystyki i przemysłu w Świnoujściu po…
0 Komentarzy4 Minuty
23 maja 2024
Dolina Stubai: wprowadzamy kolejne nowości udogodnienia na lato
Spadające z każdym metrem wysokości temperatury zapewniają odprężenie i tworzą idealne…
0 Komentarzy6 Minuty
23 maja 2024
Praktyki studenckie w hotelach Gromada. Podpisano porozumienie z Politechniką Koszalińską
Przedstawiciele władz Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej (OST) Gromada, z siedzibą w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 maja 2024
Chorwacja – idealne połączenie relaksu i wypoczynku
Niesamowita siła morza, soczysta zieleń natury i niepowtarzalny klimat sprawiają, że…
0 Komentarzy8 Minuty
21 maja 2024
Kiwi.com: Polacy na wakacje 2024 wybierają europejskie plaże i sportowe emocje
Jak wskazuje analiza Kiwi.com, podróżujący z Polski nadchodzący urlop spędzą zarówno na…
0 Komentarzy5 Minuty