Emirates: ze szczytu Burdż Chalifa zapraszamy na Expo 2020
Linie lotnicze Emirates ponownie zaskoczyły nagraniem z kobietą stojącą na szczycie Budż Chalifa, najwyższego budynku na świecie. Tym razem dodatkowo w tle przelatuje samolot A380. Najnowsza kampania ma na celu wzbudzić emocje i zachęcić do wizyty w Dubaju oraz na Expo 2020.
Zgodnie z dubajskim hasłem „nic nie jest niemożliwe”, linie Emirates wznoszą się ponownie w górę wokół Burdż Khalifa. Jest to kolejna edycja kampanii reklamowej, tym przewoźnik zrobił krok naprzód poprzez dodanie ikony Expo 2020 Dubai A380.
Tym razem odważna kaskaderka ponownie stoi na szczycie Burdż Khalifa, trzymając w górze tablice z zaproszeniem do odwiedzenia jednego z największych widowisk na świecie, Expo 2020 Dubai. Następnie gestem wskazuje na swojego “przyjaciela” – przyciągający wzrok Emirates A380 w barwach Expo 2020 Dubai, który unosi się w tle, podczas gdy ona stoi pewnie na iglicy najwyższego budynku świata. W reklamie pojawiają się również dynamiczne widoki z lotu ptaka na Dubaj i jego panoramę, a punktem kulminacyjnym jest przelot nad kopułą Al Wasl na terenie Expo 2020 Dubaj.
„Obecnie na półmetku sześciomiesięcznego okresu trwania, emocje i rozmach wokół Expo 2020 Dubaj pozostają silne. Nasza najnowsza kampania odważnie niesie przesłanie Expo i zachęca ludzi do odwiedzenia i doświadczenia tego, co naprawdę jest największym na świecie widowiskiem. Nigdzie indziej nie ma obecnie tak bogatej oferty atrakcji, najwyższej klasy rozrywki i muzyki, porywających dyscyplin sportowych, tętniących życiem pawilonów tematycznych, kwitnącej sceny kulinarnej i wielu innych – wszystko to w jednym miejscu. Dubaj i Expo już teraz stanowią największe atrakcje, a naszym celem jest zapewnienie globalnym podróżnikom jeszcze większej liczby powodów, aby wybrać Emirates i Dubaj na nadchodzące zimowe i wiosenne wakacje”- powiedział Tim Clark, prezes Emirates Airline.
Nowa globalna kampania wielokanałowa będzie prowadzona w 12 językach, która zadebiutuje w 19 krajach będzie obejmowała telewizję, kino, platformy cyfrowe i media społecznościowe. Reklama jest częścią szerszego programu o wartości 20 mln USD, który Emirates podjęły w celu zwiększenia świadomości, wywołania entuzjazmu i zwiększenia liczby odwiedzających Dubaj i Expo 2020 Dubaj.
Od momentu ponownego otwarcia Dubaju dla biznesu i turystyki w lipcu 2020 r. linie lotnicze przeprowadziły blisko 15 dużych globalnych i regionalnych kampanii brandingowych i taktycznych w 25 krajach, począwszy od kampanii „Dubai is Open”. Linie lotnicze promują również Expo 2020 Dubaj poprzez szereg globalnych kampanii, w tym bezpłatną jednodniową przepustkę do każdego zarezerwowanego biletu, zdobywanie Skywards Miles za czas spędzony w Dubaju w okresie trwania Expo, zniżki dla początkujących, oferty rodzinne i dla MŚP, wśród innych specjalnych promocji.
POWIĄZANE WPISY
17 maja 2024
Emirates rozpoczynają współpracę z SAF na Heathrow
Linie Emirates odebrały dostawę zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF) od Shell Aviation…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2024
Lotnisko Warszawa-Modlin: w kwietniu obsłużyliśmy ponad 229 tys. pasażerów
W kwietniu 2024 roku z usług Lotniska Warszawa-Modlin skorzystało 229 270 pasażerów, a…
0 Komentarzy1 Minuty
16 maja 2024
Nowy Boeing 737 MAX 8 dołączył do floty PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały pierwszego z jedenastu zamówionych Boeingów 737 MAX…
0 Komentarzy1 Minuty
16 maja 2024
Rekordowy kwiecień w porcie lotniczym Rzeszów-Jasionka
Ponad 80 tys. pasażerów, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej, obsłużyło w kwietniu…
0 Komentarzy1 Minuty
16 maja 2024
Zmiany w PHH. Jarosław Kusto czasowym prezesem zarządu spółki
W dniu 16 maja 2024 członek Rady Nadzorczej Polskiego Holdingu Hotelowego Jarosław Kusto…
0 Komentarzy1 Minuty
15 maja 2024
Ryanair otwiera drugi hangar WAMS we Wrocławiu. Inwestycja za 25 mln euro da 300 nowych miejsc pracy
Ryanair poinformował o otwarciu swojego drugiego hangaru we wrocławskim Aircraft…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2024
Katowice Airport: najlepszy kwiecień w historii portu. Obsłużono blisko 359 tys. pasażerów
W trakcie 30 pełnych dni kwietnia 2024 w Katowice Airport odnotowano 358 412 pasażerów,…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2024
Nowe Centrum Informacji Turystycznej w Wilnie gotowe na sezon turystyczny
Wileńskie Centrum Informacji Turystycznej otworzyło swoje drzwi dla mieszkańców stolicy i…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2024
Emirates Group ogłasza rekordowe wyniki za rok finansowy 2023/2024
Grupa Emirates opublikowała sprawozdanie roczne za rok finansowy 202/2024, ustanawiając…
0 Komentarzy7 Minuty