Emirates: ze szczytu Burdż Chalifa zapraszamy na Expo 2020

Linie lotnicze Emirates ponownie zaskoczyły nagraniem z kobietą stojącą na szczycie Budż Chalifa, najwyższego budynku na świecie. Tym razem dodatkowo w tle przelatuje samolot A380. Najnowsza kampania ma na celu wzbudzić emocje i zachęcić do wizyty w Dubaju oraz na Expo 2020.
Zgodnie z dubajskim hasłem „nic nie jest niemożliwe”, linie Emirates wznoszą się ponownie w górę wokół Burdż Khalifa. Jest to kolejna edycja kampanii reklamowej, tym przewoźnik zrobił krok naprzód poprzez dodanie ikony Expo 2020 Dubai A380.
Tym razem odważna kaskaderka ponownie stoi na szczycie Burdż Khalifa, trzymając w górze tablice z zaproszeniem do odwiedzenia jednego z największych widowisk na świecie, Expo 2020 Dubai. Następnie gestem wskazuje na swojego „przyjaciela” – przyciągający wzrok Emirates A380 w barwach Expo 2020 Dubai, który unosi się w tle, podczas gdy ona stoi pewnie na iglicy najwyższego budynku świata. W reklamie pojawiają się również dynamiczne widoki z lotu ptaka na Dubaj i jego panoramę, a punktem kulminacyjnym jest przelot nad kopułą Al Wasl na terenie Expo 2020 Dubaj.
„Obecnie na półmetku sześciomiesięcznego okresu trwania, emocje i rozmach wokół Expo 2020 Dubaj pozostają silne. Nasza najnowsza kampania odważnie niesie przesłanie Expo i zachęca ludzi do odwiedzenia i doświadczenia tego, co naprawdę jest największym na świecie widowiskiem. Nigdzie indziej nie ma obecnie tak bogatej oferty atrakcji, najwyższej klasy rozrywki i muzyki, porywających dyscyplin sportowych, tętniących życiem pawilonów tematycznych, kwitnącej sceny kulinarnej i wielu innych – wszystko to w jednym miejscu. Dubaj i Expo już teraz stanowią największe atrakcje, a naszym celem jest zapewnienie globalnym podróżnikom jeszcze większej liczby powodów, aby wybrać Emirates i Dubaj na nadchodzące zimowe i wiosenne wakacje”- powiedział Tim Clark, prezes Emirates Airline.
Nowa globalna kampania wielokanałowa będzie prowadzona w 12 językach, która zadebiutuje w 19 krajach będzie obejmowała telewizję, kino, platformy cyfrowe i media społecznościowe. Reklama jest częścią szerszego programu o wartości 20 mln USD, który Emirates podjęły w celu zwiększenia świadomości, wywołania entuzjazmu i zwiększenia liczby odwiedzających Dubaj i Expo 2020 Dubaj.
Od momentu ponownego otwarcia Dubaju dla biznesu i turystyki w lipcu 2020 r. linie lotnicze przeprowadziły blisko 15 dużych globalnych i regionalnych kampanii brandingowych i taktycznych w 25 krajach, począwszy od kampanii „Dubai is Open”. Linie lotnicze promują również Expo 2020 Dubaj poprzez szereg globalnych kampanii, w tym bezpłatną jednodniową przepustkę do każdego zarezerwowanego biletu, zdobywanie Skywards Miles za czas spędzony w Dubaju w okresie trwania Expo, zniżki dla początkujących, oferty rodzinne i dla MŚP, wśród innych specjalnych promocji.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty










