Louvre Hotels Group świętują pięć lat programu Pets Friendly w Polsce

Pets Friendly to rozwijany w całej Europie projekt Louvre Hotels Group, którego celem jest uczynić hotele miejscami przyjaznymi dla osób podróżujących ze zwierzętami, a zarazem takimi, w których obecność czworonogów nie będzie zakłócała komfortu pozostałych gości. Nad Wisłą projekt zapoczątkowany został 5 lat temu kampanią pilotażową w hotelu Campanile Bydgoszcz. Dziś Pets Friendly to wyróżnik marek hotelowych zrzeszonych w Louvre Hotels Group, dzięki któremu wszystkie własnościowe obiekty sieci w Polsce oferują jednolity standard usług dedykowanych zwierzakom i ich właścicielom.
Od ekonomicznych hoteli Première Classe przez dwu- i trzygwiazdkowe Campanile aż po czterogwiazdkowe Golden Tulip – niezależnie od tego, który standard wybiorą, we wszystkich własnościowych hotelach Louvre Hotels Group w Polsce goście podróżujący w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół mogą liczyć na serdeczne przyjęcie. W przestrzeniach publicznych czworonogi mogą korzystać z misek ze świeżą wodą, a w pokoju na gości i ich pupili czeka pakiet powitalny zawierający zabawki dla psa lub kota oraz list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu zwierzaki.
„Program opiera się jednak przede wszystkim na kulturze, którą kształtujemy w naszych hotelach. Chodzi nam o coś więcej niż tylko o opakowanie usługi pobytu ze zwierzęciem w zestaw gadżetów. Logo Pets Friendly, które wita gości w progach naszych hoteli, to znak, że trafili w miejsce, gdzie rozumie się ich potrzeby. Dzięki doświadczeniu i opiniom zbieranym przez ostatnie 5 lat nasze załogi są dobrze przygotowane na wizytę czworonogów. Goście zawsze mogą liczyć na życzliwość i wsparcie, a także na wskazówki dotyczące innych przyjaznych dla zwierząt miejsc w okolicy” – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Obiekty Louvre Hotels Group przyjazne zwierzętom
Obowiązująca w obiektach biorących udział w programie jednolita polityka w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych sprawia, że na gości czekają wyłącznie miłe niespodzianki. Właściciele zwierząt otrzymują jasne instrukcje dotyczące obowiązujących reguł, których celem jest zapewnienie ich pupilom jak największej swobody przy zachowaniu pełnej troski o potrzeby wszystkich gości hotelu. Komfort i bezpieczeństwo czworonoga gwarantuje również jednolity protokół obsługi pokojów, w których znajdują się zwierzęta.
„Wierzymy, że ci, którzy zdecydują się odwiedzić nas w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół, docenią nasze starania o to, by pobyt w hotelu był bezstresowy zarówno dla czworonoga, jak i jego właściciela. Pozostali goście mogą być natomiast pewni, że obecność zwierząt domowych na terenie hotelu nie wpłynie na jakość ich wypoczynku. Chcemy, by dzięki programowi Pets Friendly wszyscy czuli się w naszych hotelach jak w domu” – dodaje Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










