Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu

Większość gości oczekuje od hotelu podejmowania działań na rzecz szeroko pojętej ochrony środowiska. Louvre Hotels Group wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, z jednej strony zapraszając gości do wspólnych działań na rzecz redukcji odpadów oraz śladu węglowego i wodnego generowanych przez hotele, a z drugiej – sięgając po nowoczesne rozwiązania w zakresie przyjaznej środowisku chemii gospodarczej.
W kwietniu Campanile rozpocznie w mediach społecznościowych pilotażową kampanię edukacyjną, w ramach której hotele zaproszą gości, by podczas pobytu aktywnie włączyli się w proekologiczną politykę marki. Infografiki przypomną o tym, że w myśl powiedzenia o kropli, która drąży skałę, drobne z pozoru decyzje podejmowane podczas wykonywania codziennych czynności mają znaczenie, jeśli stanowią część zmiany nawyków całego społeczeństwa. Po złagodzeniu obowiązujących obostrzeń pandemicznych i ponownym otwarciu branży kampania będzie kontynuowana w przestrzeniach hotelowych.
Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group, powiedziała: „Celem jest włączenie naszych gości w troskę o zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Zachęcamy więc, by podczas pobytu nie zapominali o dobrych, proekologicznych praktykach, które wielu z nich z powodzeniem stosuje już w domu. Koncentrujemy się na wskazówkach związanych z redukcją śladu węglowego i wodnego.
Zachęcamy na przykład do oszczędzania wody poprzez rezygnację z codziennego oddawania ręczników do prania czy do wspierania nas w segregowaniu odpadów poprzez korzystanie ze specjalnych koszy do segregacji udostępnionych gościom w wybranych hotelach.”
By chronić zarówno środowisko naturalne, jak i zdrowie gości, Louvre Hotels Group nawiązało współpracę z firmą Diversey, liderem w dziedzinie innowacyjnych i zrównoważonych technologii do utrzymywania czystości i higieny w obiektach hotelowych.
Danuta Marcinkowska dodała: „Polskie hotele marek Campanile, Première Classe i Golden Tulip, w tym krakowski hotel Metropolo by Golden Tulip, używają produktów Diversey, dzięki którym możemy łączyć troskę o zdrowie naszych gości z odpowiedzialnością za zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Wybrane środki czyszczące posiadają unijny certyfikat Ecolabel, a wszystkie dostarczane są do hoteli w skoncentrowanej postaci, co pozwala ograniczyć odpady oraz lepiej zarządzać zużyciem wody i samych detergentów. Dzięki temu możemy utrzymywać najwyższe standardy higieniczne w przestrzeniach hotelowych, nie zaniedbując przy tym troski o środowisko.”
Louvre Hotels Group – François Delattre dyrektorem operacyjnym na Europę
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty











[…] Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu […]
[…] Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu […]
[…] Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu […]