Eurolot promuje zimowe loty
Eurolot zainaugurował w trzech miastach – Gdańsku, Krakowie i Warszawie – kampanię promującą zimową siatkę połączeń.
Jest to kontynuacja letniej kampanii Eurolotu prowadzonej w połowie tego roku pod hasłem „Miłego Eurolotu”. Druga część akcji „Miłego Eurolotu” dotyczy przede wszystkim promocji najnowszych kierunków w siatce połączeń przewoźnika – z Warszawy do Kiszyniowa, Kluż-Napoki, Zagrzebia, a także Stuttgartu, Dusseldorfu oraz Lublina. Eurolot zacznie operować na tych trasach już od 26 października. Ponadto
w kampanii promowane będzie także połączenie z Gdańska do Krakowa oraz zagraniczne połączenia linii
z tych dwóch portów: z gdańskiego lotniska do Amsterdamu i Helsinek oraz ze stolicy Małopolski do Zurychu i Amsterdamu.
Główne cele jesiennej kampanii będą skoncentrowane na umacnianiu marki Eurolot w Polsce, jako przewoźnika, który nie tylko skupia swoją działalność w regionach, ale i otwiera się na nowe rynki zagraniczne.
Agnieszka Łuczak, dyrektor marketingu Eurolotu powiedziała: „W zimowej siatce naszej firmy znajdą się m.in. „bałkańskie” trasy – przyszłościowe kierunki – które czekają dopiero na „odkrycie” i rozwój ruchu pasażerskiego. W nowej odsłonie kampanii „Miłego Eurolotu” będziemy chcieli zaprosić pasażerów do korzystania z naszych usług. Podkreślamy atuty naszej firmy na tle innych linii jak np. dogodne rozkłady lotów, rejsy z głównych portów regionalnych czy opieka profesjonalnych Załóg. Wierzę, że taki przejrzysty i otwarty sposób komunikacji wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki Eurolot i odbiór przewoźnika przez naszych pasażerów.”
W najważniejszych miejscach Gdańska, Krakowa i Warszawy m.in. na ścianach biurowców, pojawią się nośniki wielkoformatowe reklamujące nową siatkę połączeń polskiego przewoźnika. Będą to siatki oraz mniejsze podświetlane nośniki (m.in. cityscrolle, frontlighty, citylighty), które mają zapewnić odpowiednią widoczność i intensywność kampanii oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Enter Air osiąga rekordowe wyniki. 2,6 mld zł przychodów i 545 mln zł EBITDA w 2023 roku
W 2023 roku Enter Air osiągnęło rekordowe wyniki, z przychodami wynoszącymi 2,6 mld zł i…
0 Komentarzy7 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair zainaugurował loty na pięciu nowych trasach z Katowice Airport
Ryanair zwiększa swoją obecność w Międzynarodowym Porcie Lotniczym „Katowice” im.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
PLL LOT rozpoczyna kampanię rekrutacyjną dla pilotów
12 kwietnia rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
17 kwietnia 2024
Ryanair: Polacy wybierają Włochy, Hiszpanię i Grecję na długi weekend majowy
Polscy turyści przygotowują się do nadchodzącej majówki, a dane linii lotniczych Ryanair…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Adam Sanocki nowym członkiem Zarządu PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała wczoraj, 16 kwietnia 2024, nowego…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty
15 kwietnia 2024
Ryanair uruchamia nowy program Future Flyer Academy
Ryanair uruchomił dziś (15 kwietnia) nowy program szkolenia pilotów Future Flyer Academy…
0 Komentarzy2 Minuty