Ecco Holiday zwróci klientom 100 proc. wpłat

Poznański touroperator uruchamia proces zwrotów za niezrealizowane wycieczki z powodu pandemii. Biuro odda swoim klientom 100 proc. wpłaconych pieniędzy. Firma nie będzie korzystać z pomocy rządowej i brakujące środki pokryje z funduszy własnych.
Touroperator oferujący wyjazdy pod znanymi markami Ecco Holiday i Ecco Travel rozpoczyna proces zwrotów zgodnie z tzw. tarczą antykryzysową. Dotyczy to wyjazdów, które nie mogły zostać zrealizowane z powodu pandemii, a które były objęte umowami po 28 lutego 2020 r. Wszyscy klienci, których dotyczą te regulacje, otrzymają pełen zwrot środków wpłaconych na poczet organizacji imprezy.
Aleksandra Olechnowicz, Marketing i PR Manager, powiedziała: “180 dni, które biura podróży otrzymały na mocy ustawy na zwrot pieniędzy klientom, były nam potrzebne na rozliczenia z kontrahentami: przewoźnikami, hotelami, agentami lokalnymi, firmami transferowymi. Od momentu zamrożenia turystyki napotkaliśmy na wiele utrudnień. Pozamykane hotele, linie lotnicze z niedostępną infolinią, zawieszone działalności lokalnych firm nie ułatwiały sytuacji. Dzięki wytężonej pracy oraz przy pomocy lokalnych agentów na destynacjach, udało nam się odzyskać większość pieniędzy za rezerwacje naszych klientów. Obecnie trwa jeszcze proces zwrotów z linii lotniczych, a część opłaconych świadczeń na destynacjach mamy do wykorzystania w przyszłości. Niezależnie od tego naszym klientom zwrócimy 100 proc.wpłaconych pieniędzy, a brakujące środki pokryjemy z własnych funduszy. Bardzo dziękujemy wszystkim zrozumienie. Zdajemy sobie sprawę, że ta nadzwyczajna sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy była trudna dla wszystkich ogniw turystycznego łańcucha.”
Ecco Holiday nie planuje korzystać z rozwiązań pomocowych dotyczących kredytowania wypłat, nad którymi obecnie prowadzone są prace. Firma nie potrzebuje środków pieniężnych z zewnątrz i swoje zobowiązania wobec klientów pokryje z własnego budżetu. Spółka od lat prowadzi działania biznesowe także poza branżą turystyczną, dzięki czemu ani proces zwrotów, ani dalsze ograniczenia ruchu turystycznego nie będą miały wpływu na funkcjonowanie biura niezależnie od tego, jak długo będą trwały. Ecco Holiday należy do grupy kapitałowej działającej na rynku finansowym.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty











[…] Ecco Holiday zwróci klientom 100 proc. wpłat […]