Promocja na 18. urodziny Ecco Holiday

W piątek 13 listopada, poznański touroperator działający pod znanymi markami Ecco Holiday i Ecco Travel będzie obchodził osiemnaste urodziny. Świętowanie potrwa osiemnaście dni i tyle będzie trwała promocja wyjazdów w 2021 roku.
Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager, powiedziała: „Urodziny w piątek trzynastego muszą być wyjątkowe. Co do tego nie mieliśmy żadnych wątpliwości. W założeniach było spotkanie dla naszych pracowników i kontrahentów, szereg niespodzianek dla osób przebywających w tym czasie na wycieczkach i całe mnóstwo profitów z tytułu wcześniej rezerwacji dla każdego.
Z niczego nie rezygnujemy, tylko przesuwamy w czasie. Do takiego podejścia chcemy również zachęcić naszych klientów, aby nie rezygnować z marzeń, tylko wybrać na ich realizację lepszy okres. Taki jest cel i założenia naszej urodzinowej promocji. Takie są też płynące z niej korzyści, które zostały dopasowane do nowych oczekiwań i potrzeb klientów. Należą do nich bezpieczeństwo podróżowania, brak długoterminowych zobowiązań (w tym finansowych), komfort dokonywania rezerwacji i spokojne oczekiwanie na realizację wyjazdu. A, że są to urodziny, nie może obejść się bez wisienki na torcie.
Przygotowaliśmy 18 zaproszeń na rejs prywatnym jachtem po Morzu Bałtyckim pod żaglami Ecco Travel. Wszystkie szczegóły już 13 listopada.”
Urodzinowa promocja Ecco Holiday/Ecco Travel potrwa przez osiemnaście dni. Biuro będzie w niej proponować wyjazdy zaplanowane na 2021 rok w promocyjnych cenach.
Wśród ofert znajdą się dalekie egzotyczne kierunki, wakacyjne miejsca w Basenie Morza Śródziemnego oraz baza noclegowa w Polsce. Klienci będą mogli wybrać między krótkimi wyjazdami na weekend, dłuższym wypoczynkiem na słonecznych plażach i programami objazdowymi. Formuła tych ostatnich będzie uwzględniała nowe standardy, jak kameralne grupy już od 2 osób, prywatny transfer, opiekę pilota na wyłączność i dodatkowe ubezpieczenie. Preferencyjne będą także warunki rezerwacji oraz elastyczność w zakresie zmiany lub rezygnacji.
POWIĄZANE WPISY
6 lutego 2023
Exim Tours: wzrost sprzedaży w styczniu o 122 proc. rdr
Biuro Podróży Exim Tours niedawno podsumowało rok 2022, a teraz zebrało wyniki za…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels z najwyższym wynikiem w zakresie zrównoważonego rozwoju
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
Biura podróży – w ostatnim tygodniu najbardziej podrożał Cypr, Zakintos i półwysep Chalcydycki
W minionym tygodniu, ceny wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia wzrosły…
0 Komentarzy8 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty