Promocja na 18. urodziny Ecco Holiday

W piątek 13 listopada, poznański touroperator działający pod znanymi markami Ecco Holiday i Ecco Travel będzie obchodził osiemnaste urodziny. Świętowanie potrwa osiemnaście dni i tyle będzie trwała promocja wyjazdów w 2021 roku.
Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager, powiedziała: „Urodziny w piątek trzynastego muszą być wyjątkowe. Co do tego nie mieliśmy żadnych wątpliwości. W założeniach było spotkanie dla naszych pracowników i kontrahentów, szereg niespodzianek dla osób przebywających w tym czasie na wycieczkach i całe mnóstwo profitów z tytułu wcześniej rezerwacji dla każdego.
Z niczego nie rezygnujemy, tylko przesuwamy w czasie. Do takiego podejścia chcemy również zachęcić naszych klientów, aby nie rezygnować z marzeń, tylko wybrać na ich realizację lepszy okres. Taki jest cel i założenia naszej urodzinowej promocji. Takie są też płynące z niej korzyści, które zostały dopasowane do nowych oczekiwań i potrzeb klientów. Należą do nich bezpieczeństwo podróżowania, brak długoterminowych zobowiązań (w tym finansowych), komfort dokonywania rezerwacji i spokojne oczekiwanie na realizację wyjazdu. A, że są to urodziny, nie może obejść się bez wisienki na torcie.
Przygotowaliśmy 18 zaproszeń na rejs prywatnym jachtem po Morzu Bałtyckim pod żaglami Ecco Travel. Wszystkie szczegóły już 13 listopada.”
Urodzinowa promocja Ecco Holiday/Ecco Travel potrwa przez osiemnaście dni. Biuro będzie w niej proponować wyjazdy zaplanowane na 2021 rok w promocyjnych cenach.
Wśród ofert znajdą się dalekie egzotyczne kierunki, wakacyjne miejsca w Basenie Morza Śródziemnego oraz baza noclegowa w Polsce. Klienci będą mogli wybrać między krótkimi wyjazdami na weekend, dłuższym wypoczynkiem na słonecznych plażach i programami objazdowymi. Formuła tych ostatnich będzie uwzględniała nowe standardy, jak kameralne grupy już od 2 osób, prywatny transfer, opiekę pilota na wyłączność i dodatkowe ubezpieczenie. Preferencyjne będą także warunki rezerwacji oraz elastyczność w zakresie zmiany lub rezygnacji.
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Meet the Bidder Grand Edition w Arche Hotel Krakowska. 77 wystawców z całego świata i blisko 1,5 tys. spotkań
W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa…
0 Komentarzy6 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Poznaj turystyczny portal Łodzi! Lodz.Travel – Twoja baza wiedzy o Łodzi
Oficjalny turystyczny portal Łodzi Lodz.Travel to przewodnik po ofercie turystycznej…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Jak Polacy planują spędzić Boże Narodzenie?
Większa mobilność Polaków, atrakcyjne oferty i zmiany stylu życia powodują że część z nas…
0 Komentarzy5 Minuty
27 listopada 2023
Sześć lat FlixBusa w Polsce: nowe kierunki i zielone cele
FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji, przewoźnik…
0 Komentarzy5 Minuty