Promocja na 18. urodziny Ecco Holiday
W piątek 13 listopada, poznański touroperator działający pod znanymi markami Ecco Holiday i Ecco Travel będzie obchodził osiemnaste urodziny. Świętowanie potrwa osiemnaście dni i tyle będzie trwała promocja wyjazdów w 2021 roku.
Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager, powiedziała: „Urodziny w piątek trzynastego muszą być wyjątkowe. Co do tego nie mieliśmy żadnych wątpliwości. W założeniach było spotkanie dla naszych pracowników i kontrahentów, szereg niespodzianek dla osób przebywających w tym czasie na wycieczkach i całe mnóstwo profitów z tytułu wcześniej rezerwacji dla każdego.
Z niczego nie rezygnujemy, tylko przesuwamy w czasie. Do takiego podejścia chcemy również zachęcić naszych klientów, aby nie rezygnować z marzeń, tylko wybrać na ich realizację lepszy okres. Taki jest cel i założenia naszej urodzinowej promocji. Takie są też płynące z niej korzyści, które zostały dopasowane do nowych oczekiwań i potrzeb klientów. Należą do nich bezpieczeństwo podróżowania, brak długoterminowych zobowiązań (w tym finansowych), komfort dokonywania rezerwacji i spokojne oczekiwanie na realizację wyjazdu. A, że są to urodziny, nie może obejść się bez wisienki na torcie.
Przygotowaliśmy 18 zaproszeń na rejs prywatnym jachtem po Morzu Bałtyckim pod żaglami Ecco Travel. Wszystkie szczegóły już 13 listopada.”
Urodzinowa promocja Ecco Holiday/Ecco Travel potrwa przez osiemnaście dni. Biuro będzie w niej proponować wyjazdy zaplanowane na 2021 rok w promocyjnych cenach.
Wśród ofert znajdą się dalekie egzotyczne kierunki, wakacyjne miejsca w Basenie Morza Śródziemnego oraz baza noclegowa w Polsce. Klienci będą mogli wybrać między krótkimi wyjazdami na weekend, dłuższym wypoczynkiem na słonecznych plażach i programami objazdowymi. Formuła tych ostatnich będzie uwzględniała nowe standardy, jak kameralne grupy już od 2 osób, prywatny transfer, opiekę pilota na wyłączność i dodatkowe ubezpieczenie. Preferencyjne będą także warunki rezerwacji oraz elastyczność w zakresie zmiany lub rezygnacji.
POWIĄZANE WPISY
10 października 2024
Travelplanet.pl: rośnie popularność egzotycznych wycieczek. Co piąty turysta wybiera dalekie podróże
Od listopada do kwietnia ponad 50 proc. więcej Polaków niż przed rokiem rezerwuje…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Zachodniopomorskie kurorty z najlepszym sezonem letnim od trzech lat
Nadmorskie miejscowości Pomorza Zachodniego odnotowały w 2024 roku jeden z najlepszych…
0 Komentarzy3 Minuty
9 października 2024
FlixBus: dworce autobusowe w Polsce wymagają modernizacji
FlixBus – operator dalekobieżnych połączeń autobusowych i kolejowych przeprowadził…
0 Komentarzy3 Minuty
8 października 2024
Costa Cruises z nową ofertą gastronomiczną. Innowacje kulinarne na morzu
Costa Cruises wprowadza nową ofertę gastronomiczną. Dzięki współpracy z szefami kuchni,…
0 Komentarzy1 Minuty
8 października 2024
eSky.pl: Włochy, Hiszpania i Malta na czele najpopularniejszych kierunków na jesienne city breaki
Jesień jest jedną z najlepszych pór roku, by zorganizować city break. Przyjemniejsze,…
0 Komentarzy7 Minuty
8 października 2024
Biura podróży – niskie ceny imprez turystycznych nadal się utrzymują
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
7 października 2024
Polska i Korea w jednym miejscu. KTO zorganizowała workshop dla przedstawicieli branży turystycznej
30 września 2024 roku w warszawskim hotelu InterContinental odbyło się wydarzenie –…
0 Komentarzy1 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
7 października 2024
Fly.pl: Turcja najchętniej wybieranym kierunkiem we wrześniu. Egipt i Tunezja tuż za nią
We wrześniu największą popularnością wśród klientów biura podróży Fly.pl cieszyły się…
0 Komentarzy2 Minuty