Ryanair – 93 procentowa punktualność w lutym

Załoga Ryanaira
Załoga Ryanaira/fot. archiwum Ryanaira

Punktualność samolotów Ryanaira wyniosła w lutym 93 proc., tyle samo co w drugim miesiącu 2019 roku.

Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC spowodowały opóźnienia 3 730 lotów Ryanaira (7 proc/).

Ryanair opublikował także lutowe wyniki ankiety ‘Rate My Flight’, w których 89 proc. z ponad 81 000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (93 proc.), serwis na pokładzie (91 proc.), wybór posiłków i napoi (85 proc.) oraz proces wejścia na pokład (85 proc.).

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział: “Linie lotnicze Grupy Ryanair przewiozły w lutym 10,5 miliona pasażerów, a nasza punktualność na ponad 58.000 lotów wyniosła 93 proc. (z wyłączeniem ATC).
W ostatnim czasie popyt na podróże w drugiej połowie marca oraz na początku kwietnia szczególnie w rejonach najbardziej dotkniętych wybuchem epidemii wirusa Covid-19 uległ znacznemu obniżeniu. Ryanair będzie proaktywnie dostosowywał rozkład lotów do sytuacji. Nadal będziemy w pełni przestrzegać wytycznych rządów poszczególnych krajów, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotów (EASA), które są stale aktualizowane. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco.”