Hello! Poland – będzie rewolucja cyfrowa w turystyce krajowej?
Hello! Poland to polski start-up działający w obszarze turystyki. Platforma nie tylko agreguje atrakcje turystyczne, ale umożliwia użytkownikowi zakup online biletów do wielu różnych obiektów za pomocą pojedynczej transakcji.
Po 8 miesiącach funkcjonowania, portal dowiódł, że jest istotnym graczem na polu promocji atrakcji turystycznych w naszym kraju – baza atrakcji rośnie z tygodnia na tydzień, przybywa użytkowników i generowanych transakcji, a na początku października premierę miała nowa, funkcjonalna i atrakcyjna strona internetowa.
Choć portal www.hello-poland.pl wystartował dopiero w marcu bieżącego roku, może już pochwalić się katalogiem niemal 100 ofert turystycznych, w wielu różnych kategoriach. Coś dla siebie znajdą tu zarówno miłośnicy zabytków i muzeów, jak i pasjonaci ekstremalnych wypraw, takich jak loty balonem. Można wybierać spośród rozmaitych usług przewodnickich, zaplanować wyprawę kajakową albo rejs motorówką. Dużą popularnością cieszą się nietypowe atrakcje jak np. fińska wioska położona w sercu Karkonoszy czy symulator lotu boeingiem.
Kamil Pakosz, współzałożyciel Hello! Poland, podkreślił: “Aktualnie koncentrujemy się przede wszystkim na macierzystym Dolnym Śląsku. Prezentujemy całkiem sporą ofertę atrakcji z Wrocławia, Jeleniej Góry, Szklarskiej Poręby, Karpacza, Barda oraz innych ważnych dla naszego regionu centrów turystycznych. Powoli rozbudowujemy także bazę ofert z innych ośrodków – mamy propozycje dla turystów odwiedzających Warszawę, Gdańsk czy Kołobrzeg.”
Tym, co wyróżnia Hello! Poland spośród wielu platform prezentujących oferty turystyczne jest możliwość dokonywania zakupów online w oparciu o autorski system sprzedaży i walidacji biletów.
Rozwiązanie to jest szczególnie atrakcyjne dla obiektów, które do tej pory nie zainwestowały w we własną infrastrukturę e-commerce.
Użytkownicy dokonujący zakupu poprzez Hello! Poland otrzymują elektroniczny bilet w postaci kodu QR, do którego walidacji wystarcza smartphone wyposażony w aplikację Hello! Ticket. W ten sposób z nowego kanału sprzedaży korzystać mogą również mniejsze atrakcje turystyczne, takie jak meleksy, kajaki, mniejsze muzea czy lokalni przewodnicy.
Krzysztof Sachs, wiceprezes Hello!Poland Sp. z o.o., skomentował: “Oczywiście dbamy także o „rekiny” naszej branży–z myślą o największych obiektach, posiadających własne moduły e-commerce, wdrażamy aktualnie integrację z najpopularniejszym polskim systemem sprzedażowym. Dzięki temu uprościmy operatorom obiektów zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach, a jednocześnie zapewnimy wszystkim naszym partnerom synergiczną dźwignię marketingową.”
Do tej pory spółka zajmowała się przede wszystkim budową infrastruktury internetowej oraz pozyskiwaniem sieci partnerskiej. Pomimo, że nie prowadzono jeszcze szeroko zakrojonych działań promocyjnych, klienci chętnie korzystają z nowego rozwiązania – od początku działania platformy sprzedano za jej pomocą bilety za łączną kwotę ponad 100.000 PLN.
Kamil Pakosz skomentował: “Zakończyliśmy aktualnie fazę konfrontacji modelu biznesowego z potrzebami rynku. Wiemy już, że dla wielu podmiotów branży turystycznej stanowimy rozwiązanie problemów i przepustkę do świata sprzedaży online. W kolejnej fazie będziemy się koncentrować na dotarciu do klienta indywidualnego, co oznacza intensywną kampanię marketingową. Pierwszym krokiem na tej drodze jest premiera nowej strony internatowej do której odwiedzenia serdecznie zapraszamy.”
Materiał powstał we współpracy z Hello! Poland: www.hello-poland.pl
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Koreańska agencja PR otwiera drzwi na polskim rynku
Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej…
0 Komentarzy1 Minuty
26 kwietnia 2024
Polski urzędnik promuje turystykę – przejechał 280 km rowerem z Berlina do Poznania
Co robi urzędnik? Odruchowa odpowiedź na to pytanie – choć nieco krzywdząca – brzmi…
0 Komentarzy5 Minuty
26 kwietnia 2024
Gdańsk dołącza do Przewodnika Michelin
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Organizację Turystyczną ze słynnym Przewodnikiem…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2024
Rankomat.pl: szykuje się rekordowa majówka pod względem wyjazdów za granicę. Najchętniej wybieramy Włochy i Hiszpanię
Majówka w 2024 roku ma być rekordowa pod względem zagranicznych wyjazdów – z Polski…
0 Komentarzy6 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Powstał Polski Klaster Enoturystyczny. Rośnie popularność polskich winnic
Razem z rosnącą liczbą polskich winnic, rozwija się u nas także enoturystyka. W kraju…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty