Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work
Grupa hotelowa Louvre Hotels otrzymała tytuł Great Place to Work. Ten wyjątkowy certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżniają się na rynku pod względem szczególnie komfortowych warunków pracy. Wyróżnienie przyznawane jest m.in. na podstawie relacji i ankiet przeprowadzanych wśród pracowników.
W lipcu po zebraniu wyników wszystkich ankiet i przeprowadzeniu stosownych badań, komisja przyznająca certyfikaty „Great Place to Work” zdecydowała się włączyć LHG do grona przedsiębiorstw spełniających najwyższe standardy, wytyczone przez lata przez największe firmy na rynku. Od teraz Louvre Hotels Group może używać zastrzeżonego, jedynie dla nagrodzonych, symbolu „Great Place to Work”.
François Delattre, Director Integration Management w Louvre Hotels Group, powiedział: „To dla nas wspaniała wiadomość i cenny feedback. Certyfikat oznacza, że w naszych strukturach tworzymy atmosferę przyjazną pracownikom, a więc idziemy właściwą ścieżką, którą wcześniej wyznaczylismy. Certyfikat „Great Place to Work” to potwierdzenie satysfakcji pracowników, z którą stykamy się każdego dnia. Pracownicy każdego szczebla mogą liczyć na równe i właściwe traktowanie, a jasno wytyczona ścieżka kariery i przykłady ludzi, którzy nią podążają, pokazują, że w LHG kierujemy się właściwym kodeksem zasad i obyczajów.”
Inicjatywa „Great Place to Work” wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i sięga 1981 roku. Wówczas jeden z dziennikarzy z Nowego Jorku poprosił Roberta Leveringa i Miltona Moskowitza o stworzenie listy 100 najlepszych, z perspektywy pracowników, przedsiębiorstw w USA. Po blisko 40 latach przedsięwzięcie analizuje rynki w przeszło 50 krajach, regularnie kontrolując blisko 10 000 miejsc pracy. Dane, które wpływają na decyzję o przyznaniu certyfikatu to m.in. zaangażowanie i satysfakcja pracowników oraz benefity, które otrzymują.
Szczególnie ważne, że to sami pracownicy decydują o przyznaniu nagrody pracodawcy. Oznacza to, że nagroda nie wynika jedynie z zaangażowania zarządu i wysoko postawionych managerów, ale jest rezultatem opinii i decyzji każdego z pracowników.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Travelist.pl: majówka 2024 – jest taniej niż rok temu
Polacy planują spędzić majówkę poza domem. Termin, który cieszył się dużym…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty