Hotele i Gastronomia PLUS – start autorskiego programu lojalnościowego
Firma Hotele i Gastronomia PLUS rusza z autorskim programem lojalnościowym Moje Hotele. Nowy produkt adresowany jest przede wszystkim do niezależnych hoteli, mniejszych obiektów noclegowych i restauracji.
Program Moje Hotele jest tak opracowany, by zyskiwali na nim zarówno goście, jak i hotelarze. Zebrane przez gościa punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody. Co ważne, punkty naliczane są wyłącznie za zrealizowane transakcje, a rezerwacje muszą zostać dokonane w kanale direct booking. Pakiet korzyści to także licytacje noclegów.
Piotr Tabor, prezes firmy Hotele i Gastronomia Plus , pomysłodawca projektu, powiedział: „Największe marki hotelowe mają odpowiednią infrastrukturę, budżet, wreszcie bogatą listę własnych obiektów i usług dodatkowych, by stworzyć rozbudowany program lojalnościowy. Dlatego nasza oferta skierowana jest do niezależnych hoteli i restauracji. Samo kolekcjonowanie punktów to za mało, by przyciągnąć coraz bardziej wymagających gości. Zwłaszcza że atrakcyjne rabaty z powodzeniem oferują porównywarki (metasearch) oraz pośrednicy typu OTA. A hotelarzom przecież zależy na rezerwacjach bezpośrednich.”
Dodatkowo goście mogą w wygodny sposób dokonać rezerwacji, ocenić hotel czy restaurację. Każdy użytkownik programu po pobycie w hotelu otrzymuje przy wyjeździe drobny upominek w postaci wody mineralnej na drogę oraz w przypadku pobytu z dziećmi pyszne lizaki lub owoce.
Wdrożenie programu lojalnościowego nie wiąże się z żadnymi kosztami i opłatami aktywacyjnymi, a rozliczenie dotyczy jedynie zrealizowanych transakcji. Każdy obiekt, przystępując do Moich Hoteli, może dodatkowo liczyć na wsparcie pracowników recepcji w zakresie korzystania z programu oraz bogaty pakiet materiałów promocyjnych.
Pomysłodawcy projektu w nagrodach i materiałach promocyjnych wykorzystują postaci ze znanego polskiego komiksu „Kajko i Kokosz” autorstwa Janusza Christy.
Piotr Tabor dodał: „Mamy nadzieję, że będzie to firmowy znak rozpoznawczy programu Moje Hotele, który z powodzeniem dotrze do tysięcy rodzin w naszym kraju.”
By przystąpić do programu, wystarczy się zarejestrować w dedykowanej aplikacji mobilnej lub na stronie mojehotele.pl.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Travelist.pl: majówka 2024 – jest taniej niż rok temu
Polacy planują spędzić majówkę poza domem. Termin, który cieszył się dużym…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty