Powiększony hotel NAT w Bukowinie Tatrzańskiej
Polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych Nadwiślańska Agencja Turystyczna zakończyła kolejną inwestycję, powiększając bazę noclegową w Bukowinie Tatrzańskiej. Istniejący tam 3-gwiazdkowy hotel sieci został powiększony o nowy budynek, oferujący zarówno pokoje hotelowe, jak i rodzinne, dwupoziomowe apartamenty.
Na początku sierpnia 2019 roku sieć oddała do dyspozycji gości 24 miejsca noclegowe. Dla pierwszych gości oraz osób dokonujących w sierpniu rezerwacji, sieć przewidziała powitalny upominek.
Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT, powiedział: „Inwestycję w Bukowinie rozpoczęliśmy niedługo po kategoryzacji naszego hotelu, która miała miejsce w lipcu 2018 roku. Podejmując decyzję o rozbudowie akurat tego hotelu, kierowaliśmy się potrzebami i preferencjami naszych gości oraz atrakcyjnością turystyczną i potencjałem samej Bukowiny Tatrzańskiej i okolic. Główną grupą gości naszej sieci są rodziny z dziećmi, stąd też pomysł na dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego. Przygotowane przez nas miejsca utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązują jednak do podhalańskiej tradycji, posiadając liczne góralskie akcenty. Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu w pobliżu tak chętnie odwiedzanych przez gości term.”
Hotel NAT*** w Bukowinie Tatrzańskiej został powiększony o nowy budynek, w którym znajduje się 6 dwuosobowych pokoi hotelowych oraz 3 rodzinne dwupoziomowe apartamenty.
Wszyscy goście, którzy jako pierwsi zameldują się w nowych pokojach i apartamentach otrzymają w prezencie vouchery na 70 proc. zniżki na wszystkie posiłki a la carte w restauracji TaTRadycja, mieszczącej się w Hotelu. Dodatkowo sieć oferuje vouchery zniżkowe dla wszystkich, którzy dokonają rezerwacji apartamentów w sierpniu, na pobyt w dowolnym terminie.
Polska sieć NAT to aktualnie 9 hoteli trzygwiazdkowych oraz 8 ośrodków wypoczynkowych, rozmieszczonych w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w kraju.
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty