Artur Rezner przeszedł do Neckermanna
Załoga touroperatora Neckermann Polska zyskała nowego dyrektora sprzedaży. Został nim Artur Rezner, do niedawna zatrudniony w Mouzenidis Travel, a przedtem przez kilkanaście lat w TUI. W Neckermannie ma za zadanie głównie wzmocnić sprzedaż agencyjną i franczyzową.
Jak dowiaduje się portal WaszaTurystyka.pl, Artur Rezner, znany w środowisku menedżer z wieloletnim doświadczeniem w pracy u dużych touroperatorów, przeszedł do Neckermann Polska. Zajmie nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego (commercial director).
Neckermann zyskuje doświadczonego menedżera
„To duże wzmocnienie dla Neckermann Polska. Artur Rezner to doświadczony fachowiec, dobrze znający rynek i środowisko agencyjne. Cieszymy się na tę współpracę i wierzymy, że przyczyni się ona do wzmocnienia naszej sieci sprzedaży” – komentuje Maciej Nykiel, prezes Neckermanna.
Artur Rezner pracował 12 lat w TUI Poland. Pełnił różne funkcje aż doszedł do stanowiska szefa sieci punktów sprzedaży własnej TUI. W maju 2013 roku zmienił jednak pracę. Z sukcesem działał w biurze podróży BFC. W styczniu 2015 roku został ponownie ściągnięty do TUI, gdzie zajął się między innymi odbudowywaniem dobrych relacji z niezależnymi agentami, rozwinął też sieć sprzedawców współpracujących z TUI na umowach franczyzowych.
Specjalista od rozwoju sieci sprzedaży
Ostatnio Artur Rezner pracował w Mouzenidis Travel, gdzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (1000 biur podróży). Ściśle współpracował też ze spółkami zależnymi –m.in. liniami lotniczymi Ellinair i siecią hotelową. Odpowiadał też za PR i komunikację z mediami oraz kampanie z partnerami zewnętrznymi.
W Neckermann Polska Artur Rezner będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój sieci sprzedaży naziemnej – kontakty z agentami i rozbudowę sieci biur franczyzowych.
POWIĄZANE WPISY
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty