TT-Line: Peter Pan na trasie Świnoujście-Trelleborg

Prom klasy premium „Peter Pan” z floty TT-Line przeszedł transformację i został wydłużony o 30 metrów do długości 220 m. w stoczni w Bremerhaven. Pierwszy raz zawinął do portu w Świnoujściu w dniu 1 czerwca o godz.03:45.
Po przebudowie, prom rozpoczął natychmiast swoją eksploatację na trasach pomiędzy portami w Travemünde, Trelleborg i Rostock oraz portem Świnoujście i Trelleborg w miesiącu czerwcu. Prom będzie największą jednostką obsługującą połączenia z Polski do Szwecji w stałym rozkładzie od miesiąca września.
„Peter Pan” oferuje klientom ponad 3 tysiące metrów linii ładunkowej, co stanowi wzrost zdolności przewozowej o 25 proc. i jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów frachtowych współpracujących z firmą.
Aneta Wencel, dyrektor TT-Line Polska, powiedziała: „Prom PETER PAN to nowa jakość na połączeniu promowym Świnoujście-Trelleborg. Wierzymy, że nasi klienci docenią fakt, że TT-Line kładzie bardzo duży nacisk na przyjazną dla środowiska eksploatację statków. Jesteśmy także dumni, że możemy zaoferować naszym pasażerom lepszy komfort podróżowania. Na pokładzie jest ponad 200 kabin pasażerskich, różnych kategorii, w tym ekskluzywne 34 m2 kabiny Panorama Suite. W trakcie 6-godzinnego rejsu goście będą mogli skorzystać z restauracji, strefy SPA z siłownią, strefy relaksu, a rodziny z dziećmi ze strefy zabaw.”
Prom „Peter Pan” stał się popularny, gdyż został już zaprojektowany, jako jeden z najbardziej przyjaznych środowisku promów na Bałtyku. Charakteryzuje się zaawansowaną technologią i przyjaznym dla środowiska napędem spalinowo- elektrycznym, który znacznie redukuje emisję szkodliwych substancji z systemów napędowych. Dodatkowo optymalne kształty kadłuba promu oraz zmieniona w trakcie wydłużenia promu gruszka dziobowa zredukują emisję spalin o 25 proc..
Bernhard J. Termühlen, dyrektor zarządzający TT-Line GmbH & Co. KG, dodał: „Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom odnowiony, większy i bardziej przyjazny dla środowiska prom PETER PAN tuż przed rozpoczęciem sezonu letniego.”
Pierwsze wyniki prób morskich, przeprowadzone przez armatora, przy wyspie Helgoland i północnej części Danii, potwierdziły redukcję emisji spalin.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









