Niemcy promują się swoją kuchnią

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rusza ze swoją kampanią „Culinary Germany“.
Już teraz można wejść na mikrostronę kampanii wybierając adres: www.germany.travel/culinary-germany. Sercem strony startowej jest 16 filmów video, w których dwie znane i uznane także poza granicami Niemiec ekspertki z dziedziny gastronomii i winiarstwa wyruszają na kulinarną ekspedycję pod hasłem „Follow the Taste“, prezentując przysmaki ze wszystkich krajów związkowych. Zwiastun na stronie obejmuje cały materiał video.
Hasztag #EnjoyGermanFood będzie scalał kampanię w mediach społecznościowych.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Strategia naszej medialnej kampanii skierowana jest zarówno online jak i offline do potencjalnych podróżujących do Niemiec a także do międzynarodowej branży turystycznej i mediów. Akcentując ofertę regionalną i sezonową wspieramy zrównoważony rozwój turystyki do Niemiec i propagujemy turystykę w regionach wiejskich.“
Strategia kampanii Kampania „Kulinarne Niemcy“ prezentuje typowe potrawy ze wszystkich zakątków kraju, ale także turystyczne innowacje, niezwykłe miejsca i możliwości autentycznych spotkań z kulinarnymi tradycjami regionów, czyniąc z odkrywania Niemiec prawdziwą przyjemność. Reklamowane w kampanii lokalizacje w miastach i regionach zostały wybrane we współpracy z organizacjami marketingowymi landów.
Dzięki współpracy z najważniejszym partnerem, Niemieckim Instytutem Wina (DWI), a także innymi partnerami, DZT zwiększa zasięg i intensywność kampanii na rynkach zagranicznych.
Wiosną 2018 roku w 13 krajach odbędą się we współpracy z DWI kulinarne eventy z degustacją szparagów i win z Niemiec. Akcja odbędzie się w Holandii, Szwajcarii, USA, Wielkiej Brytanii, Austrii, Danii, Belgii, Polsce, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz we Włoszech i Francji.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










