Nowy katalog Ecco Holiday i Ecco Travel
Na początku marca do wybranych biur podróży trafi katalog z ofertami obu marek poznańskiego touroperatora Ecco Holiday.
Z tej okazji w największych aglomeracjach odbędzie się cykl spotkań z agentami. W rozpoczynającej się 1 marca promocji katalogowej organizator oferuje atrakcyjne ceny, gwarancję stałej ceny gratis, bezpłatne pośrednictwo wizowe, dodatkowe rabaty dla stałych klientów oraz 10 proc. zaliczki.
Katalog na rok 2017 składa się z dwóch części. Z jednej strony indyjski słoń zaprasza do świata egzotyki Ecco Travel, gdzie biuro oferuje wyprawy do Indii, Chin, Japonii, Izraela, Emiratów Arabskich, RPA, USA, na Sri Lankę i wiele innych dalekich kierunków. Z drugiej strony żółtoczerwona kamienica i kolorowe łodzie symbolizują wszystkie barwy wakacji organizowanych przez Ecco Holiday w Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, na Malcie i Cyprze.
Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager Ecco Holiday, powiedziała: “Rola katalogu bardzo zmieniła się na przestrzeni kilku ostatnich lat. Kiedyś służył on do zaprezentowania pełnej oferty na dany sezon. Mimo tej samej objętości dziś katalog to tylko fragment naszych możliwości. W czasach tanich linii, banków hotelowych i dynamicznie zmieniającej się oferty stanęliśmy przed problemem, jak na kilkuset stronach zmieścić setki ofert. Dobrnęliśmy do pytania, czy, jeśli wszystko jest w Internecie, katalog jest w ogóle potrzebny. Zaprosiliśmy naszych agentów do udziału w ankiecie, w której udział wzięło prawie 400 osób. Zdecydowana większość uznała, że katalog jest potrzebny i pomaga w sprzedaży. Jak wynikało z odpowiedzi opisowych, w przypadku wycieczek objazdowych Klient traktuje go jako pewnego rodzaju przewodnik, w którym zapoznaje się z trasą zwiedzania, programem, atrakcjami i porównuje z innymi wycieczkami w katalogu. W przypadku wypoczynku proces zakupu wygląda nieco inaczej i jest bardziej dynamiczny. Bez względu na rodzaj oferty Klient, który wychodzi z katalogiem w ręku bardzo często wraca. I to był najważniejszy argument, w odpowiedzi na który w tym tygodniu do biur trafią nasze katalogi.”
Inauguracji katalogu towarzyszyć będzie cykl spotkań organizatora z agentami w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie. Część konferencji poświęcona zostanie topowemu kierunkowi z oferty Ecco Travel – Chinom, a poprowadzą ją zaproszeni kontrahenci z Chin. Nie obędzie się bez tai chi, parzenia herbaty, mierzenia strojów ludowych i konkursu, w którym wygraną są wycieczki do Chin. Każdy z uczestników otrzyma zestaw chińskich pamiątek, a wśród nich: pałeczki, pojemniki na herbatę, kubki, breloczki, mini parawany, roletki i pluszowe misie panda.
Przez cały marzec Klienci skorzystać mogą z promocji katalogowej, wpłacając jedynie 10 proc. zaliczki. Oprócz atrakcyjnych cen biuro oferuje gwarancję stałej ceny gratis, a w przypadku dalszych kierunków darmowe pośrednictwo wizowe. Na stałych Klientów czekają dodatkowe rabaty nawet do 1000 zł/osobę.
www.eccotravel.pl
www.eccotravel.com
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty