Wizz Air ogłasza pięć nowych tras z Polski

Wizz Air, fot. materiały prasowe
Wizz Air, fot. materiały prasowe

Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła uruchomienie pięciu nowych tras z Polski, które rozpoczną operacje w 2026 roku. W ramach rozszerzenia siatki połączeń przewoźnik zaoferuje loty z Rzeszowa, Gdańska, Wrocławia i Poznania do Podgoricy w Czarnogórze. Dodatkowo uruchomi połączenie z Poznania do Bazylei w Szwajcarii.

Nowe połączenia będą realizowane samolotami Airbus A321neo. Bilety są już dostępne w sprzedaży na stronie przewoźnika oraz w aplikacji mobilnej WIZZ. Ceny rozpoczynają się od 89 zł.

Wizz Air uruchomi loty z Rzeszowa do Podgoricy 1 czerwca 2026 roku. Rejsy będą realizowane trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki. Połączenie z Gdańska do Podgoricy wystartuje 7 czerwca 2026 roku. Samoloty polecą cztery razy w tygodniu – w poniedziałki, środy, piątki i niedziele. Od 16 czerwca 2026 roku linia rozpocznie loty z Wrocławia do Podgoricy. Rejsy zaplanowano na wtorki, czwartki, soboty i niedziele. Z kolei 4 czerwca 2026 roku Wizz Air uruchomi połączenie z Poznania do Podgoricy. Loty będą odbywać się w poniedziałki, środy i piątki. Od 21 września 2026 roku przewoźnik zaoferuje także trasę z Poznania do Bazylei, realizowaną trzy razy w tygodniu – w poniedziałki, środy i piątki.

Nowe trasy umacniają pozycję Wizz Air na polskim rynku, gdzie linia sukcesywnie rozwija swoją obecność. Od stycznia do października 2025 roku Wizz Air zrealizował blisko 54 tys. lotów z i do Polski, przewożąc ponad 11 mln pasażerów. To wzrost o niemal 20 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

„Dzisiejszym ogłoszeniem dajemy polskim podróżnym jeszcze więcej atrakcyjnych możliwości na krótkie wyjazdy i letnie podróże. Połączenie do Podgoricy otwiera drogę do stolicy Czarnogóry i adriatyckiego wybrzeża, natomiast trasa Poznań-Bazylea łączy pasażerów z jednym z najbardziej dynamicznych regionów w Europie. To kolejny krok w umacnianiu naszej obecności w Polsce i rozwoju oferty dla pasażerów” powiedział Salvatore Gabriele Imperiale, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air.

Rozszerzenie siatki połączeń jest częścią programu Customer First Compass. Ta trzyletnia inicjatywa inwestycyjna, o wartości 14 mld UER, ma na celu zapewnienie bardziej przystępnych cen oraz udoskonalonych doświadczeń podróżnych.