Usain Bolt globalnym ambasadorem turystyki Jamajki w nowej kampanii JTB
fot. Rayhme McKenzie
Jamajska Rada Turystyczna (JTB) rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem legendarnego sprintera Usaina Bolta, którego mianowano globalnym ambasadorem turystyki Jamajki. Kampania zadebiutowała 6 sierpnia z okazji Dnia Niepodległości Jamajki spotem wideo, emitowanym obecnie na platformach cyfrowych.
W spocie Bolt opowiada o tym, jak jego wychowanie na Jamajce ukształtowało każdy etap jego podróży. Podkreśla energię, odporność i rytm kraju, zachęcając turystów do poznania wyspy poprzez jej mieszkańców, kulturę i krajobrazy.
„Usain Bolt od dawna jest symbolem jamajskiej dumy i doskonałości. Ta kampania uwypukla jego osobistą historię i dumę narodową, dzieląc się tą magią ze światem. W 63. rocznicę Dnia Niepodległości z dumą pokazujemy światu, co czyni Jamajkę miejscem naprawdę niezapomnianym” – powiedział minister turystyki Jamajki, Edmund Bartlett.
Bolt będzie kontynuować rolę ambasadora Jamajki na arenie międzynarodowej w ramach szerszej strategii kampanii. Obejmuje ona cyfrowe storytellingi, działania w mediach społecznościowych oraz obecność na globalnych wydarzeniach. Kampania ma pogłębić więź emocjonalną między Jamajką a turystami, wzmacniając atrakcyjność wyspy pod względem kultury, muzyki, kuchni i przyrody.
„Ta nowa kampania oddaje istotę marki Jamajka. Jamajka jest odważna, autentyczna i pełna serca. Niezrównana globalna popularność Usaina i głęboka miłość do Jamajki czynią go idealnym głosem, który przekaże nasze przesłanie światu” – powiedział Donovan White, dyrektor ds. turystyki Jamajki.
Więcej informacji o kampanii i zdjęcia zza kulis dostępne są na stronie www.visitjamaica.com.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










